Provocarea pentru producătorii de automobile este integrarea de valoare generată de procesarea şi analizarea în timp real a datelor de la vehiculul conectat. Automobilele de astăzi furnizează milioane de puncte de informaţii valoroase, în timp ce dispozitivele mobile – precum telefoanele mobile – joacă un rol esenţial în viaţa oamenilor, potrivit oficialilor celor două companii.
PSA Peugeot Citroën şi IBM colaborează pentru a integra şi analiza în timp real volumele mari de date de la maşini, telefoane mobile, semnale de trafic, semafoare şi alte surse pentru a furniza informaţii vehiculelor conectate. „Se preconizează că această inovaţie şi colaborare cu IBM va oferi servicii noi, esenţiale pentru conducatorii auto şi pasageri”, a declarat Brigitte Courtehoux, Director Cars & Connected Services Business Unit, PSA Peugeot Citroën.
Grupul Peugeot Citroën a vândut 2,8 milioane de maşini la nivel mondial în 2013, dintre care 42% în afara Europei. Al doilea producător auto european, a realizat o cifră de afaceri de 54 de miliarde de euro în 2013.