Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Peter Jones: „Cum am făcut milioanele – Rețeta succesului pe înțelesul tuturor”

peter_jones_(c)_BBC_(1).jpg
Televiziunea BBC Knowledge va difuza luni, 2 septembrie, de la ora 22, emisiunea „Peter Jones: Cum am făcut milioanele”, care dezvăluie secretele din spatele unor afaceri de succes pornite de la zero.

În această emisiune, Peter Jones, unul dintre cei mai importanți antreprenori britanici, îi ia la întrebări pe magnații din spatele a două dintre cele mai cunoscute branduri din Regatul Unit, Michelle Mone, fondatoarea mărcii de lenjerie intimă, Ultimo și Richard Reed, cofondatorul Innocent Drinks.

Curios să afle care sunt motivațiile celor doi antreprenori, Peter studiază stilurile lor de conducere și aruncă o privire asupra influenței pe care o au personalitățile lor asupra specificului companiilor respective.

Peter o duce pe Michelle Mone într-o călătorie emoționantă înapoi la originile sale, la Glasgow, unde a dus o existență modestă. După ce a abandonat școala la vârsta de 15 ani, Michelle a avut mai multe slujbe înainte de a crea sutienul care înfrumusețează decolteul și datorită căruia va pune bazele afacerii sale, în 1996. Recunoașterea internațională a brandului Ultimo a venit în momentul în care Julia Roberts a purtat produsele acestei mărci în filmul Erin Brockovich.

Averea lui Michelle Mone se ridică, în prezent, la aproximativ 50 de milioane de lire sterline.

Birourile lui Michelle sunt organizate scrupulos în comparație cu locul de muncă relaxat, plin de verdeață care caracterizează brandul Innocent Drinks. Compania este administrată într-un mod complet diferit, însă Richard Reed dovedește că este la fel de serios în ceea ce privește afacerea, etica și durabilitatea fiind punctele centrale ale metodelor sale de lucru.

Peter Jones intră, așadar, în culisele companiilor, fabricilor și stilurilor luxoase de viață ale celor doi antreprenori, dezvăluind, în același timp, suișurile și coborâșurile construirii unei afaceri.

Canalul BBC Knowledge poate fi recepționat în rețelele Romtelecom, Digi și Orange TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii