Cautare




, Forbes Staff

Tech |
|

Peste 700 de antreprenori au participat la cea de-a doua ediție a Startarium PitchDay. NALU a câștigat marele premiu de 70.000 de euro

Peste 700 de persoane, antreprenori actuali sau în curs de devenire, au participat la sesiunile de prezentări și dezbateri din cadrul celei de-a doua ediții Startarium PitchDay, care a pus la bătaie premii de 100.000 de euro pentru antreprenorii la început de drum.
 aboneaza-te
Startarium PitchDay3

Din 130 de înscrieri și 70 de semifinaliști, 10 startup-uri au ajuns pe scena finalei Startarium PitchDay, iar juriul a ales cei 3 câștigători:

NALU a câștigat locul 1 și premiul cel mare de 70.000 de euro. NALU este un brand 100% românesc lansat în iulie 2016, care produce lenjerie contemporană pe care o vinde în opt țări. Toate piesele sunt produse local, la o fabrică din Cluj, iar accentul este pus pe calitatea materialului și pe design-ul minimalist. Sonia Micu, fondatoarea NALU, a declarat că va investi premiul în extinderea echipei și a producției.

LifeBox, serviciu de food-delivery care oferă clienților mesele necesare unei zile întregi, s-a aflat pe locul 2 și a câștigat 20.000 de euro iar Stația de Joacă, câștigătorul locului 3, a primit 10.000 de euro. Stația de joacă este o piesaă de mobilier versatilă pentru copii, putând să se transforme în turn de învățare, scaun înalt balansoar, scaun și masa, tablă de scris etc.

Mă bucur că avem a doua ediție de Startarium PitchDay, care marchează și un an de Startarium.  Am facut progrese mari anul acesta, se vede și din calitatea și cantitatea afacerilor care s-au înscris în competiție, dar și din numărul de participanți și din numărul celor care participă pentru prima oară. Este un eveniment valoros pentru întreaga comunitate de startup-uri din România și îi încurajează pe oamenii care, la acest moment, doar consideră să înceapă o afacere, chiar să o facă. Le arată că există o comunitate, un ecosistem care le pune la dispoziție mentori, instrumente, posibilități de finanțare, de validare a ideilor, astfel încât să pot să facă pasul într-un mediu mai sigur decat era înainte să existe Startarium”, a declarat Cătălin Vasile, Head of Retail Sales Management ING România.

 

Criteriile de care s-a ținut cont atât în semifinală, cât și în finală, includ: potențialul de creștere, problema pe care o adresează, competiția, piața pe care își desfășoară activitatea, experiența membrilor echipei, calitatea prezentarii.

Startarium PitchDay este evenimentul de referință al platformei Startarium. Deși desfășurăm multe activități pe parcursul întregului an, această conferință și competiția de pitch-uri reprezintă cea mai complexă experiență offlline pe care o oferim antreprenorilor.  Startarium PitchDay este o experiență de învățare continuă, dovadă fiind și faptul că 3 dintre cei 10 finaliști care au urcat pe scenă au participat la competiție și anul trecut, însă atunci nu au reușit să treacă de semifinală. Anul acesta, și-au însușit feedback-ul primit, au venit mai pregătiți și au ajuns în marea finală. Tuturor participanților din competiție le dorim mult succes și să continue să lupte pentru visurile lor! Noi le vom fi alături prin toate resursele de învățare, validare si finanțare din Startarium”, a declarat Oana Craioveanu, cofondator și CEO Impact Hub Bucharest.

Pe scena Startarium PitchDay au urcat, pe parcursul zilei, speakeri internaționali care au abordat teme precum inovația și soluții pentru succes în antreprenoriat. Costas Papaikonomou (cofondator Happen Innovation Agency), Ignacio Juliá Vilar (Chief Innovation Officer ING Group)  și Steven D’Souza (Director Deeper Learning Ttd.) au adus o perspectivă globală asupra acestui mediu și au prezentat direcții de acțiune actuale și aplicabile. Costas Papaikonomou a susținut și un workshop dedicat antreprenorilor care sunt în etapa de a dezvolta o idee sau un prototip, despre etapele și importanța inovării, așa cum este ea folosită de marii jucători din piață.

Specialiști locali au participat la o dezbatere despre nevoile antreprenorilor la început de drum și despre modul de a obține resursele de care au nevoie, iar Startarium și EY România au dezvăluit și rezultate din Barometrul Startup-urilor din România, cercetarea realizată la nivel național pentru startup-uri de 0-3 ani.

 

Inițiativă a Impact Hub și ING, Startarium este o platformă online destinată susținerii și educării antreprenorilor și startup-urilor, lansată în 2016. Conținutul este structurat în mai multe module funcționale – instrumente de business, cursuri online, interviuri cu antreprenori români, platformă de crowdfunding, mentorat, networking și pitching.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii