Cautare




, Contributor

Telecom |
|

Performanța face diferența în telecom

Într-o eră în care serviciile de datele și telefonie sunt din ce în ce mai căutate, concurența devine tot mai acerbă, iar performanțele rețelelor fac diferența.
Vodafone

Un studiu realizat în luna septembrie de compania EY, care viza utilizarea dispozitivelor mobile în România, arată că românii au tot timpul acest tip de gadgeturi cu ei, pe care le verifică frecvent și chiar se întâmplă ca unii să utilizeze mai multe în același timp. Nevoia românilor de a fi conectați la mediul digital a crescut, mai arată studiul respectiv, informație ce reiese din faptul că primul lucru pe care îl fac cei mai mulți utilizatori dimineața este să-și verifice dispozitivul mobil. De asemenea, studiile globale estimează o creștere a traficului video cu câte 55% până în 2020. În România, 37% dintre respondenții sondajului realizat de EY au arătat că vizionează între unu și cinci conținuri video săptămânal. Totodată, românilor le place să utilizeze aplicații ce aparțin unei game variate de categorii: de la business și foto & video, până la sport și sănătate.

Prin urmare, în contextul în care societatea tinde să „respire” digital, performanțele pe care le au rețelele operatorilor de telefonie fac diferența.

VEZI DE CE ESTE RAVINDER TAKKAR PE LISTA PERSONALITĂȚILOR CARE TREBUIE URMĂRITE ÎN 2016

Cel mai bun punctaj al serviciilor de date și telefonie mobilă a fost obținut de Vodafone România, potrivit companiei, care citează rezultatele unei testări anuale derulate de auditorul independent P3 Communications, filială a concernului de consultanță german P3 Group.

Vodafone România a fost certificată pentru al doilea an consecutiv pentru cel mai bun punctaj al serviciilor de date și telefonie mobilă, dar a obținut, în premieră și cel mai mare scor dintre toate campaniile de certificare desfășurate în 2015 de către P3 Communications în Europa.

Campania de testare Mobile Benchmark Romania s-a desfășurat în perioada  20 noiembrie – 22 decembrie 2015, în 26 de orașe, printre care București, Cluj-Napoca, Iași, Constanța și Timișoara, precum și pe șoselele dintre acestea.

În urma rezultatelor testului Mobile Benchmark Romania desfășurat de P3 communications, filiala locală a grupului Vodafone a obținut certificatul „Best in Test” atât pentru serviciile de date, cât și pentru cele de telefonie.

VEZI CARE SUNT LECȚIILE LUI RAVINDER TAKKAR PENTRU 2016

“Ne concentrăm pe a oferi clienților cea mai buna experiență, iar acest ultim audit independent (…) confirmă faptul că utilizatorii noștri se bucură de o rețea mobilă superioară în România, disponibilă oricând contează. Ne extindem în continuare rețelele 4G și 4G+ în România și ne concentrăm pe acoperirea a tot mai multe orașe”, a declarat  Ravinder Takkar, Președinte și CEO al Vodafone România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii