Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

PepsiCo România donează produse în valoare de 200.000 de lei către Crucea Roșie Română pentru a fi distribuite în spitale

PepsiCo România, producător de băuturi răcoritoare și snacksuri, susține cadrele medicale, aflate în prima linie, în contextul combaterii pandemiei de coronavirus, printr-un parteneriat cu organizaţia Crucea Roșie Română, prin care donează produse în valoare totală de 200.000 de lei, pentru a fi distribuite spitalelor.
 aboneaza-te
pepsico

Iniţiativa vine în continuarea demersurilor proprii realizate de PepsiCo, încă de la debutul stării de urgenţă. Astfel, compania a trimis produse pentru cadrele medicale din 11 spitale din București și din țară, folosind canalele proprii de distribuție.

Pentru a putea veni în sprijinul cât mai multor medici si cadre medicale care duc zi de zi lupta cu COVID-19, PepsiCo a decis partenerierea cu organizaţia Crucea Roşie Română, asigurându-se astfel că donaţiile ajung la spitalele din întreaga ţară.

„Vrem să venim în sprijinul cadrelor medicale din prima linie, care muncesc neîntrerupt pentru controlarea și combaterea efectelor acestei situații excepționale, donând produse alimentare prin intermediul organizaţiei Crucea Roșie Română. Ne bucurăm că putem duce sprijinul nostru la o scară și mai mare prin intermediul Crucii Roșii Române și vom continua să susținem sistemul sanitar cu donații în produse, atât timp cât va fi necesar, folosindu-ne și de canalele proprii de distribuție, așa cum am făcut de la începutul stării de urgență”, a declarat Adrian Lăcătuș, GM Commercial Senior Director PepsiCo pentru regiunea Balcanii de Est.

 

„Mulțumim PepsiCo România pentru implicare și ne bucurăm să primim ajutor pentru susținerea cadrelor medicale, care au nevoie de tot suportul nostru. Suntem siguri că împreună vom reuși să depășim această perioadă dificilă și suntem recunoscători că putem conta pe sprijinul atâtor companii pentru a ajuta acolo unde este cel mai mult nevoie”, a declarat  Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

Campania de donații a PepsiCo România face parte din programul lansat la nivel global de PepsiCo și Fundația PepsiCo prin care peste 45 milioane de dolari au fost alocați pentru combaterea impactului COVID-19, oferind sprijin umanitar vital în acceastă perioadă. În cadrul programului, au fost distribuite peste 50 de milioane de pachete cu mâncare caldă, la nivel mondial.

Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii