Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

SportsMoney |
|

PepsiCo prelungește parteneriatul global cu UEFA Champions League pentru următorii trei ani

PepsiCo extinde parteneriatul cu Liga Campionilor UEFA pentru următorii trei ani. Şase dintre brandurile internaţionale ale companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021, tonul fiind dat în continuare de Pepsi - inclusiv Pepsi MAX, Lay’s şi Gatorade.
Imagine parteneriat UEFA_PepsiCo

Din momentul în care a devenit un sponsor-cheie în 2015, PepsiCo şi-a unit foţele cu UEFA pentru a bucura şi a aduce fanii mai aproape de sportul și de jucătorii pe care îi iubesc.

În peste 100 de pieţe din toată lumea s-au desfășurat activități de impact care au valorificat puterea combinată a Ligii Campionilor UEFA și a brandurilor legendare ale PepsiCo: de la campania Lay’s „United”, care l-a avut ca protagonist pe Leo Messi, la turneul de succes Gatorade 5v5, care i-a mobilizat pe tinerii fotbaliști cu potenţial de pe glob să joace la cel mai înalt nivel.

În cadrul noului parteneriat, PepsiCo şi UEFA consolidează susţinerea pentru ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentate de Pepsi. De la prima ediție a acestei ceremonii în 2016, Pepsi a adus concerte live epice la cel mai urmărit eveniment sportiv ale anului și le-a oferit suporterilor momente de divertisment de neuitat la fiecare finală.

Totodată, Lay’s va continua parteneriatul cu „Fundaţia pentru Copii” UEFA şi proiectele sale, după ce anul trecut a sprijinit iniţiativa de a instala un teren artificial permanent în tabăra de refugiaţi Za’atari din Iordania, care le-a oferit locuitorilor şansa de a juca și de a urmări sportul lor preferat într-un mediu sigur, cu facilităţi excelente.

Ramon Laguarta, Global President PepsiCo: „PepsiCo are o istorie extraordinară, plină de poveşti despre fotbal, de aceea suntem încântaţi să extindem parteneriatul cu Liga Campionilor UEFA. În ultimii trei ani, acest parteneriat ne-a oferit o platformă puternică și captivantă, astfel că ne continuăm angajamentul de a aduce cele mai bune experienţe din fotbal milioanelor de fani din toată lumea.”

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE SPORT – IANUARIE 2018

Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events SA: „De când s-au alăturat familiei de parteneri ai Ligii Campionilor UEFA în 2015, PepsiCo şi brandurile sale au promovat competiţia pe plan global şi ne bucurăm să continuăm această relaţie puternică în perioada 2018-2021. De la activări digitale inovatoare la promoţii on-pack în peste 100 de pieţe, PepsiCo este partenerul perfect pentru UEFA pe măsură ce continuăm să creştem interesul şi vizibilitatea Ligii Campionilor în toată lumea. Ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentată de Pepsi a adus un public nou competiţiei şi aşteptăm cu nerăbdare un alt spectacol impresionant în Kiev.”

Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP şi Ruffles sunt brandurile incluse în acest parteneriat și își vor începe activitățile dedicate acestei competiții odată cu desfăşurarea fazelor eliminatorii, în următoarele săptămâni.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii