
Astfel, PepsiCo promite un portofoliu de snackuri ce include variante mai sănătoase.
Compania își propune să crească vânzările snackurilor cu rating B sau îmbunătățirea acestora pe baza sistemului de etichetare Nutri-Score, utilizat la scară largă, cu mai mult de 10 ori până în 2025. Aceasta va face ca snackurile echilibrate nutrițional să fie categoria cu cea mai mare creștere din industria alimentară, din următorii patru ani, cu posibilitatea de a crește la 1 miliard de dolari până în 2030.
Noile obiective vor fi atinse prin transformarea produselor existente, extinderea brandurilor actuale, inclusiv Lay’s Rumeniți în Cuptor, pe mai multe piețe și introducerea de noi game de snackuri, precum PopWorks, noua gamă de snackuri din porumb crocant.
„ (…) astăzi, în Europa, aproximativ 1 din 3 băuturi vândute de noi este fără zahăr și considerăm că această tendință va continua să crească. Prin această promisiune, putem să folosim experiența dobândită cu reducerea zahărului, pentru a accelera trecerea către un portofoliu de snackuri mai echilibrat”, a punctat Silviu Popovici, Chief Executive Officer PepsiCo Europe.
Pentru portofoliul său de băuturi din Europa (Pepsi-Cola, Lipton Ice Tea și 7UP, PepsiCo) și-a propus să reducă cu 25% nivelul mediu de zaharuri adăugate, pentru toată gama de băuturi răcoritoare, până în 2025 și cu 50%, până în 2030.