Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

PepsiCo invită tinerii absolvenţi pentru a găsi următoarele tendinţe din industria alimentelor și băuturilor

PepsiCo lansează proiectul PepsiCo Go Trendsetter Challenge, prin care invită toți absolvenții din zona Europei şi Africii Subsahariene să-şi valorifice abilitățile antreprenoriale şi să identifice următoarea direcţie importantă din industria alimentelor și băuturilor. Anul acesta, proiectul a fost inclus şi pe agenda din România.
PepsiCo Go Trendsetter Challenge (2)

Prin această inițiativă, PepsiCo își propune să găsească tineri cu talent pentru business care pot identifica ceea ce ei consideră că va fi următoarea idee revoluţionară în industria alimentelor și băuturilor.

Absolvenţii care se vor înscrie la acest program vor trebui să creeze un produs unic, din categoria alimentelor sau băuturilor, sau să dezvolte un produs PepsiCo existent şi să-l prezinte specialiştilor companiei, împreună cu un plan de lansare pe piaţă.

Candidații care vor ajunge în ultima etapă a proiectului vor avea ocazia să participe la un interviu pentru a obţine un loc în cadrul unuia dintre programele de top, dedicate absolvenţilor, din cadrul companiei.

Harry McManus, fost participant în cadrul programului PepsiCo Go din 2017, care face parte acum din programul Insights Accelerated Career, a declarat: „Programul mi-a depăşit toate aşteptările – nu îmi vine să cred cât de importante sunt proiectele la care lucrez, instruirea continuă de care am parte, dar și sprijinul permanent pe care l-am primit. Până acum, totul a fost incredibil.”

Programul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este disponibil de-a lungul a nouă pieţe unde compania este activă: Marea Britanie, Spania, Belgia, Olanda, Serbia, România, Grecia, Rusia și Africa de Sud.

Astfel, prin aceasta iniţiativă, absolvenții talentaţi vor putea începe o carieră internaţională, având posibilitatea de a lucra cu colegi din toată lumea pe unele dintre cele mai mari şi importante branduri din domeniul FMCG la nivel global.

Cum funcţionează

Candidații vor fi evaluați în cadrul unui proces format din trei etape, pe parcursul a 12 săptămâni. În urma acestuia, PepsiCo va realiza un top al celor mai buni absolvenţi, oferindu-le tinerilor curioşi şi cu idei unice o poziţie full-time la PepsiCo.

Etapa a doua: Mentorii ajută la punerea în practică a ideilor

Experții din cadrul PepsiCo vor selecta conceptele cu cel mai mare potenţial dintre toate cele înscrise. Cei aleşi vor primi acces la un portal digital global unde vor lucra împreună cu un mentor cu experiență din cadrul PepsiCo la dezvoltarea ideii lor.

 Etapa a treia: Finala!

Cei mai talentaţi candidaţi, aleşi în a doua etapă a competiţiei, vor câștiga un loc în finală și vor avea oportunitatea de a-și prezenta ideea unui panel format din experți în marketing de la PepsiCo. Toți finaliștii vor avea oportunitatea de a participa la un interviu pentru a obţine un loc în programele competitive PepsiCo dedicate absolvenţilor din departamentele de Digital.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii