Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pentru sănătatea dumneavoastră, nu consumați știri de televiziune în miezul verii!

Toate televiziunile de știri au înregistrat în luna iulie a.c. pierderi de audiență. Nu este un lucru îngrijorător. Este vară! Iar pe caniculă știrile de televiziune consumate în abundență pot produce grave arsuri. Pe creier.
stiri TV

Antena 3, liderul nișei televiziunilor de știri a avut în iulie o audiență națională de 214.000 telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L). Ratingul este în scădere cu 39.000 de persoane față de iunie. Tendința de scădere s-a manifestat și în mediul urban: cu 29.000 de persoane mai puțin decât în iunie. Oricum, Antena 3 rămâne un lider detașat pe această nișă.

CITEȘTE CUM S-AU MIȘCAT BANII BISERICII ORTODOXE ROMÂNE ÎN 2014!

România TV este singura televiziune care a reșit să câștige ceva audiență: 2.000 de telespectatori în urban. Ratingul mediu a fost de 97.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Pe universul național, România TV a pierdut doar 2.000 de persoane, nici nu s-a simțit în audiență! România TV este singura televiziune de știri care, în luna iulie (miezul verii), a reușit să-și stabilizeze audiența atât în urban cât și pe național.

Pe targetul național, celelalte trei televiziuni au avut următoarele pierderi față de iunie: B1 TV (11.000), Realitatea TV (7.000) și Digi24 (2.000).

La nivel urban, pierderile au fost mai reduse, cu excepția Digi24: B1 TV (6.000), Realitatea TV (2.000), Digi24 (5.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii