Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Pentru integrarea soluțiilor de plată în toate mijloacele de transport, Visa a lansat un program pentru companiile din întreaga lume, inclusiv România

Visa (NYSE: V) a lansat, la finele săptămânii trecut, un Centru de Excelenţă pentru Transport prin care soluțiile de plată pot fi integrate în diverse mijloce de transport - aerian, pe șine sau auto.
Visa-transport

Prin parteneriate directe cu companii aeriene, operatori de transport, producători de automobile, companii de închirieri auto, furnizori de servicii de parcare şi distribuitori de carburant, Visa intenționează să creeze soluţii care să integreze tehnologiile noi şi emergente în orice fel de călătorie. Visa colaborează deja cu companiile de transport, cum ar fi Transport for London și Uber.

Acest centru este un serviciu la nivel global ce reuneşte mai multe programe Visa, printre care platforma Visa Developer, serviciul Visa Token, Visa Ready for Transit şi Soluţiile de Transport Globale ale Visa, cu reţeaua internaţională de Centre şi Studiouri de inovaţie.

Programul este gestionat de Centrul de Inovaţie din Londra și poate fi accesat de companiile din întreaga lume. Compania prezintă acest program la Mobile World Congress, care are loc săptămâna aceasta la Barcelona.

Consumatorii din ziua de astăzi doresc să ajungă la următoarea destinație rapid și ușor – indiferent dacă fac naveta la serviciu sau merg în vacanță. Din nefericire, achiziţionarea biletelor, plata parcării sau alimentarea mașinii cu carburant sunt adesea incomode, din cauza timpului mare de aşteptare la cozi, a automatelor complicate de vânzare a biletelor şi a sistemelor de transport învechite. Centrul de Excelenţă pentru Transport analizează modul în care noile tehnologii pot transforma experiența consumatorilor prin utilizarea credenţialelor în format digital, astfel încât operatorii de transport şi de turism să integreze mai uşor plățile în experienţa de călătorie a clientului”, a declarat Bill Gajda, Senior Vicepresident, Inovaţie şi Parteneriate Strategice în cadrul Visa.

Ca parte a noului program, Visa găzduiește sesiuni de creație la centrul său de inovaţie din Londra împreună cu partenerii săi din domeniul transporturilor, bancar și de retail, cu scopul de a dezvolta modalități noi și mai ușoare pentru consumatori de a accesa și a plăti serviciile de transport.

Potrivit raportului Business Intelligence Connected Car, până în 2025 vor exista peste 293 de milioane de autoturisme conectate, motiv pentru care Visa colaborează cu câțiva dintre cei mai mari producători auto din lume pentru a analiza modalitățile de a integra în siguranţă plățile în sistemele informatice de la bord. Primele exemple de utilizare includ plata pentru combustibil, alimente și asigurări. Pe măsură ce comportamentul consumatorului continuă să se schimbe, exemplele pot include în viitor utilizarea credenţialelor Visa pentru ride sharing, asigurarea în funcţie de distanţa parcursă și reîncărcarea mașinilor electrice în mișcare.

Congestionarea traficului la nivel mondial impune necesitatea creării unor modalități mai eficiente de a gestiona serviciile de parcare și transport. În centrul de inovaţie din Londra, Visa colaborează cu start-up-uri și fintech-uri pentru a implementa noi tehnologii care pot ajuta la depăşirea impedimentelor privind găsirea și plata unui loc de parcare.

Cercetările Organizației Națiunilor Unite prevăd că 66% din populația lumii va locui în zona urbană până în 2050, ceea ce sporeşte importanţa transportului public inteligent şi eficient. Soluţiile de Transport Globale ale Visa se concentrează deja pe implementarea plăților contactless, ca o modalitate zilnică de a simplifica experienţa de călătorie. În același timp, Visa analizează cum ar putea arăta transportul public în viitor, în condiţiile în care serviciile de localizare, Bluetooth și biometria pot îmbunătăţi şi mai mult călătoriile.

De asemenea, Visa a găzduit sesiuni de creație împreună cu cele mai mari companii aeriene din industrie, colaborând cu acestea în privința experienţei de călătorie a consumatorilor, începând cu planificarea, vânzarea de bilete și experiența din timpul zborului, prin intermediul noilor tehnologii, cum ar fi realitatea virtuală.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii