FacebookTwitterLinkedIn

Pentru anul acesta, compania vizează deschiderea a 25 de magazine în țară și construcția celui de-al patrulea depozit, la Filiași, județul Dolj. Totodată, PENNY România urmărește remodelarea a 100 de magazine în 2021 și a întregii rețele de magazine până în 2022. 

 În 2020, PENNY România a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine.

 „Anul trecut a fost un adevărat test pentru noi. În fața noilor provocări, a trebuit să ne adaptăm rapid, să fim flexibili, dar totodată fermi în decizii și, mai ales, să prioritizăm siguranța și sănătatea angajaților și a clienților noștri. Mai mult ca oricând, oamenii au fost pe primul loc în activitatea noastră în 2020, de la asigurarea condițiilor de igienă și distanțare în magazinele noastre și menținerea unei comunicări deschise cu angajații, la implicarea în comunitate și susținerea spitalelor”, a explicat  Daniel Gross, CEO PENNY România.

 Compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020, în creștere cu 54% comparativ cu anul anterior.