Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

Penny Market și-a crescut afacerile cu 17% și anul acesta va deschide 20-25 de noi magazine

REWE România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 miliarde de lei în 2017, cu 5% mai mult în comparație cu 2016. Pentru divizia Penny Market, creșterea înregistrată a fost de 17% față de anul anterior.
retail shutterstock_635922503

Grupul a investit în anul 2017 peste 482 mil. lei în modernizarea și extinderea rețelei, ajungând astfel la un număr de 221 de magazine și trei centre logistice, logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

Anul 2017 a fost foarte bun pentru noi. Pentru Penny Market am înregistrat o creștere cu 17% a cifrei de afaceri în comparație cu 2016, am crescut constant și ne-am extins rețeaua în 2017 cu 26 de magazine, iar acest plan de creștere anual cu câte 20-25 rămâne în continuare valabil. Vom investi în România și vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de magazine”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE România.

Penny Market și-a mărit și numărul de angajați: în anul 2017, lucrau în total 4,300 de angajați în companie, cu 8% mai mult în comparație cu anul 2016. În prezent, vârsta medie în echipă este de 33 de ani.

Penny Market a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, Penny Market se numără printre companiile cu peste 60% de produse furnizate local.

Pentru anul în curs, planurile Penny Market includ: investiții în expansiune în conformitate cu certificarea ISO 50 001, încheierea procesului de remodelare a tuturor magazinelor, dar și extinderea colaborării cu producătorii români.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii