Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Penny Market și 23 Communication au lansat o promoție care îi recompensează pe suporterii naționalei de fotbal

Agenția 23 Communication lansează campania promoțională destinată suporterilor fotbalului românesc, ca urmare a parteneriatului între Penny Market, parte a Rewe Group,  și Federația Română de Fotbal.
KV Penny- Franta

Cu șase luni înaintea Campionatului European de Fotbal, Penny România se numără printre primii sponsori care oferă excursii în Franța.

Parteneriatul dintre retailer și Federația Română de Fotbal a debutat în septembrie 2015, iar în decembrie echipamentul tricolorilor a devenit disponibil în 168 de magazine din toată țara.

Campania, a cărei miză este recompensarea suporterilor adevărați, a luat amploare odată cu apropierea UEFA EURO 2016, una dintre cele mai importante competiții pentru naționala României. Campania vizează 2 spoturi publicitare și materiale POS în magazinele Penny.

Cristiana Petre, copywriter la 23 Communication Ideas:„Când vine vorba de UEFA EURO 2016, mai toate brandurile vorbesc despre ce ar trebui să facă suporterii ca să susțină România. Nu despre ce pot face pentru suporteri.  Acest rol și l-a asumat Penny. Sub titlul de suporter oficial al suporterilor naționalei, Penny pune la dispoziția fanilor echipamentul oficial al naționalei, în magazinele sale, și le oferă, în cadrul unei promoții, excursii în Franța, locul unde va avea loc cea mai așteptată competiție de fotbal a anului.”


Opt fani norocoși care se înscriu la promoția Penny vor câștiga prin tragere la sorți câte un voucher dublu în valoare de 1.500 de euro. Înscrierea la promoție se face automat prin achiziționarea unui tricou sau alt articol vestimentar oficial al FRF, disponibil în magazinele din toată țara.

Bogdan Naumovici, Creative Director – 23 Communication Ideas: „Cele două execuții de până acum, Moș Crăciun și Cuplul, ilustrează cu umor universul suporterilor naționalei, dornici să ajungă la vară în Franța. Dacă în prima execuție, lansată în perioadă sărbătorilor, am dramatizat într-un mod amuzant cele mai puternice dorințe ale susținătorilor naționalei, îndeplinite chiar de un Moș Crăciun al suporterilor, a doua execuție a venit ca o continuare, spunând povestea unui suporter adevărat, bucuros că a câștigat bilete în Franța la promoția Penny, dar care trebuie să găsească o modalitate isteață de a-și anunța jumătatea, deloc  microbistă.”


Echipa 23 Communication Ideas: Bogdan Naumovici – Creative Director; Cristiana Petre – Copywriter; Eduard Einhorn – Senior Art Director; Laurențiu Semeniuc – Strategic Planner; Elena Livinți – Managing Director; Bianca Naumovici – Account Manager.

Echipa Rewe Romania: Cristina Florescu– Director Marketing; Irina Butnaru– CRM Lead; Adriana Savu– Advertising Manager; Monica Coman– Marketing Team Leader. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii