Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Penny Market, cifră de afaceri de 2 miliarde de lei în 2012

Conferinta_REWE_mai_2013_(9).jpg
  REWE România, compania care deţine reţelele de magazine Penny Market şi XXL Mega Discount realizează, în 2013, cea mai amplă investiţie în dezvoltare din ultimii ani. Magazinele au un nou concept, ce garantează avantaje precum calitatea şi prospeţimea produselor, eficienţa la cumpărături şi cele mai competitive preţuri.

În 2012, reţeaua Penny Market a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 2 miliarde de lei, ceea ce a adus companiei o creştere de 10.53% faţă de anul precedent.

În prezent, reţeaua REWE este alcătuită din 137 de magazine Penny Market şi 7 magazine XXL Mega Discount.

Pentru perioada 2013-2014, reprezentanţii REWE îşi doresc să deschidă câte 20 de magazine pentru fiecare an, investiţia cumulată urmând să fie de o sută de milioane de euro. Totodată, conducerea companiei îşi doreşte ca numărul de magazine să ajungă la 400, cifră care ar putea fi atinsă în următorii zece ani dacă ritmul de creştere se menţine la 20 de magazine pe an.

La începutul acestui an, Penny Market a fost repoziţionat, desăvârşind astfel un proces amplu de modernizare, iniţiat în 2012, iar alimentele produse în România reprezintă acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market.

Printre îmbunătăţirile aduse magazinelor se numără deschiderea unui raion de brutărie cu produse proaspete, prezent în peste 70% din magazinele din reţea.Obiectivele pentru 2013 prevăd dotarea integrală a reţelei Penny Market cu brutărie proprie şi deschiderea unei măcelarii în cel puţin 20 de unităţi.  

Relansată la începutul lui 2013 sub un nou nume, reţeaua XXL Mega Discount a parcurs, de asemenea, un amplu proces de reamenajare şi modernizare. Magazinele oferă patru importante garanţii, care promit o experienţă ireproşabilă la cumpărături: garanţia prospeţimii, a calităţii, a rapidităţii la casa de marcat şi garanţia celui mai mic preţ.

În 2013, REWE România continuă procesul de modernizare în cele două reţele de magazine, cu îmbunătăţiri în ceea ce priveşte: diversitatea categoriilor de produse şi organizarea spaţială a acestora în magazine, preţul produselor, promoţiile oferite, conceptul de comunicare, orele de funcţionare ale magazinelor, locaţia şi dimensiunea acestora, serviciile oferite şi personalul calificat.

Compania REWE România face parte din concernul german REWE Group, unul dintre liderii europeni în comerţul alimentar. La ora actuală grupul REWE este reprezentat în 13 ţări europene, cu o cifră de afaceri inregistrată în  anul 2012 de 49,7 miliarde EURO şi peste de 300.000 de angajati, în 15.538 de magazine. Concernul se adaptează mereu cerinţelor pieţelor internaţionale şi este întotdeauna cu un pas înainte, îmbinând astfel tradiţia şi experienţa de 80 de ani cu gândirea orientată spre viitor. În România, grupul este prezent prin lanţurile de magazine Billa, XXL Mega Discount şi Penny Market.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii