Realizat după conceptul Penny Ambiente, specific rețelei Penny Market, designul noului magazin are o configurație îmbunătățită, fiind alocat un spațiu mai mare pentru articolele proaspete, potrivit unui comunicat al companiei.
În plus, produsele din sectoarele: Legume & Fructe, Brânzeturi & Lactate, Mezeluri & Carne, Pâine & Patiserie sunt livrate zilnic, monitorizate din punct de vedere calitativ, gama fiind în continuă dezvoltare.
Magazinul va fi deschis de luni până sâmbătă, în intervalul 07:30 – 22:00, și duminică, între orele 08:00 – 20:00, și va pune la dispoziția clienților 106 locuri de parcare. Noul magazin Penny Market din București este cel cu numărul 151 din ţară și a creat 14 locuri de muncă.
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România. Alături de cele 151 de magazine Penny Market, compania mai operează pe piața românească opt magazine XXL Mega Discount.
Grupul REWE se numără printre liderii europeni în comerțul alimentar, fiind prezent în 12 țări europene, precum Germania, Austria, Italia, Ucraina, Rusia, Ungaria, Cehia, Bulgaria, Lituania, Slovacia, România și Croația.