Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Bunuri de consum |
|

Penny își extinde parteneriatul cu măcelăriile locale. Retailerul și-a propus să ajungă la 375 de măcelării, până în 2029

Retailerul Penny continuă dezvoltarea parteneriatului cu măcelăriile locale prin care și-a propus ca numărul magazinelor din rețea care au măcelării să crească de la 135, în prezent, la 375, până în 2029.
Magazin PENNY

„ (…) Știm că măcelăriile au tradiție uneori îndelungată, propriile rețete, expertiză și se bucură de încrederea consumatorilor. De aceea, le aducem mai aproape de clienți și le oferim varietate. Vedem aceste parteneriate ca pe o colaborare între cunoscători. În același timp, parteneriatele cu măcelării sunt o dovadă a angajamentului PENNY față de România prin susținerea producătorilor și furnizorilor locali și regionali”, a precizat Daniel Gross, CEO PENNY România.

Parteneriatele retailerului cu măcelăriile au debutat în 2013. Potrivit reprezentanților companiei, în prezent, carnea proaspătă de la rafturi este 100% românească.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii