Pegas lansează sistemul de franciză - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Lifestyle |
|

Pegas lansează sistemul de franciză

La 6 ani de la momentul în care cel mai cunoscut brand de biciclete din România, Pegas, a fost readus la viață, acesta trece într-o nouă etapă și lansează oficial, odată cu cel de-al șaptelea magazin propriu, la Constanța, și sistemul de franciză.
pegas1

Între 5.000 și 25.000 de euro este investiția într-o franciză Pegas, în funcție de dotările dorite în magazin, începând cu mobilierul standard și încheind cu partea de entertainment.

„După o analiză temeinică a proceselor de management, operaționale, financiare, a resurselor umane și a nevoilor de marketing, am elaborat un pachet complex de franciză care cuprinde inclusiv manualul operațional, cu proceduri și reguli clare de organizare a afacerii. Fiind vorba de o afacere care, de regulă, are un puternic accent sezonier, am creat un model de business bazat pe module variate ce pot asigura surse constante de venit pe tot parcursul anului.” – Mircea Coman, consultant francize PROFIT system în România

Mai exact, francizatul va avea posibilitatea să dezvolte business-ul și în afara serviciilor din magazin. În funcție de tipul de clienți cărora se adresează, poate apela la partea de gaming, evenimente Pegas, flote de biciclete pentru închiriat sau vânzări online.

„Specificitatea magazinelor noastre este că ne concentrăm pe vânzările directe, față în față. Numai atunci clientul poate alege echipamentul perfect adaptat nevoilor sale. Cu toate acestea, vânzarea prin internet este o modalitate de a suplimenta veniturile, motiv pentru care punem și platforma online la dispoziția francizaților noștri.” – Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas

Franciza vine la pachet cu o mulțime de alte avantaje: sortiment variat de produse, sprijin în găsirea unei locații potrivite, garanția produselor și un plan susținut de marketing pentru promovarea brandului. Mai mult, echipa de suport Pegas oferă ajutor în gestionarea comenzilor, inventariere, achiziții, vânzări, marketing.

„La toamnă punem bazele fabricii de biciclete, astfel încât întreaga producție să fie făcută exclusiv în România. În plus, am aplicat la un fond de 3 milioane de euro pentru dezvoltarea unui sistem de bike sharing cu biciclete electrice.” – Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas

Cel de-al șaptelea magazin Pegas, cel din Constanța, a fost lansat oficial duminică, 15 iulie, printr-o paradă impresionantă pe 2 roți, la care au participat peste 200 de persoane. Aici a fost adusă, în premieră, și o bicicletă ApeRider, dintre cele ce vor intra în sistemul de bike sharing, Constanța fiind printre primele orașe vizate de dezvoltarea serviciului de smart bike sharing.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii