Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pegas caută cu ajutorul fanilor cele mai frumoase culori din orașele României

Colecția Pegas 2014 a fost creată special pentru a comunica noua poziționare a brand-ului, „Pegas - Bicicleta Urbană”, având culori inspirate din spiritul orașelor: „Negru Astfalt”, „Roșu Semafor” sau „Gri Monument”.
Pegas

În campania nou-lansată, Pegas își continuă povestea culorilor urbane. De data aceasta, fanii bicicletelor sunt invitați să combată clișeul de „orașe gri” și să găsească cele mai interesante culori urbane care vor picta colecția Pegas din 2015.

Filmul campaniei AICI.

Cu ajutorul aplicației „Culoare Urbană”, fanii fotografiază locuri din orașele lor, aleg culorile preferate și le dau un nume. Fotografiile intră apoi într-o galerie, alături de simularea lor pe cadre de Pegas. Cele mai interesante culori vor fi alese de Atelierele Pegas pentru colectia 2015, iar 5 biciclete vor fi câștigate de cei care au propus culorile custom.

Iată regulile campanie! Fotografiile trebuie să fie din mediul urban și să aparțină celor care le-au înscris, culoarea aleasă să fie însoțită de un nume inspirat și să se potrivească pe un cadru Pegas.

Câștigătorii vor fi anunțați pe 15 noiembrie a.c.

Andrei Botescu, General Manager la Atelierele Pegas, a declarat: „Aplicația «Culoare urbana» îi ajută pe oameni să imortalizeze peisaje unice din arealul urban și mediază un dialog intercultural între comunitățile urbane din diferite orașe.
În spatele perdelei de blocuri gri din România se ascund peisaje minunate care, de multe ori, sunt necunoscute chiar locuitorilor orașului. Vrem să provocăm participanții la concurs să descopere și să ofere versiunea lor asupra culorii care caracterizează cel mai bine orașul sau cartierul în care locuiesc.”

Dan Frînculescu, Group Creative Director la Publicis România, a spus: „«Culoare Urbana» este primul app făcut pentru Pegas, pe care îl vom updata periodic – pentru a lăsa bicicliștii să se implice în crearea colecțiilor Pegas sau să-și customizeze bicicletele pe care le vor direct de pe mobil.”

Campania se bucură deja de susținerea și implicarea directă a trend-setterilor: Adrian Despot (Vița de Vie), Ana Morodan (fashion blogger), Iulian Tănase (poet și jurnalist), Gojira (DJ, producător), Adina Grapa (fashion designer), Julien Britnic (designer), Alex Coteț (actor Sector 7), Ștefan Matei (Les Elephants Bizarres).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii