Magazinul, cu o suprafață de 5.200 de metri pătrați, va fi dispus pe două etaje și este al cincilea sub acest nume din țara noastră, după cele trei din București (Băneasa Shopping City, Promenada, Mega Mall) și magazinul din Constanța.
În acest an, AFI Cotroceni va finaliza lucrările de expansiune, prin care va adăuga suprafeței închiriabile 6.800 de mp, ajungând astfel la o suprafață totală de aproximativ 90.000 mp. De asemenea, centrul comercial realizează lucrări de extindere și în zona parcării. După finalizarea acestora, în luna mai, parcarea AFI Cotroceni va ajunge la un număr de aproximativ 3.000 de locuri.
„Ne bucurăm să anunțăm deschiderea Peek&Cloppenburg, o ancoră importantă în zona brandurilor de fashion premium pe care le găzduim în centrul nostru comercial. Este un pas semnificativ pentru noi, ce se încadrează în extinderea cu 6.800 de metri pătrați a mallului, prin care ne consolidăm poziția de lider și de cel mai dominant centru comercial din România și unul dintre cele mai mari din Europa Centrală și de Est. (…) În 2017 vom continua să ne dezvoltăm și să ne extindem oferta de branduri, atât în zona de fashion, cât și în materie de divertisment. Astfel, garantăm vizitatorilor noștri o experiență de shopping îmbunătățită și variată”, a declarat Sorin Scîntei, General Manager la AFI Cotroceni.
Peek&Cloppenburg are o rețea de peste 100 de magazine, prezent în 15 țări și se adresează clienţilor cu venituri peste medie.
În 2016, AFI Cotroceni a avut un venit operațional net de peste 25 milioane de euro în primele 9 luni, rezultate mai mari cu 10% faţă de cele înregistrate în aceeași perioadă din 2015. În prezent, centrul comercial se întinde pe o suprafaţă închiriabilă de peste 82.000 mp, găzduiește peste 300 de magazine ale brandurilor locale şi internaţionale și are, în medie, 50.000 de clienţi pe zi.