Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pe care televiziuni s-au văzut reclamele Romtelecom?

romtelecom_doi.jpg
Romtelecom a fost compania de comunicații cu cea mai mare creștere procentuală a volumului de publicitate TV în prima parte a acestui an: 95,8%. Ocupă locul șapte în topul general al clienților publicitari pe televiziune. Pe care televiziuni și-a investit Romtelecom banii de publicitate?

Campaniile de publicitate TV derulate de Romtelecom au strâns 23.093 puncte de audiență all urban (Gross Rating Point – GRP), în primele șase luni ale acestui an. Volumul de audiență este mai mare cu 95,8% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza GRP-urilor, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Romtelecom a inclus în planul său de media 26 de televiziuni. De la grupul de televiziuni Pro TV S.A., Romtelecom a acumulat 9.171 GRP’30 all urban, reprezentând 39% din bugetul total livrat de televiziunile pe care a consumat publicitate. Pro TV a fost televiziunea care a furnizat cel mai mare volum de audiență: 7.493 GRP’30 all urban.

Grupul Intact a generat pentru reclamele Romtelecom un volum de audiență de 8.212 GRP’30 all urban, reprezentând 35,5% din bugetul total. Antena 1 a livrat 5.401 puncte de audiență, în timp ce Antena 3, 2.054 GRP’30all urban.

Kanal D a fost a patra televiziune în topul Romtelecom, cu un volum de 1.431 puncte de audiență. Alte stații cu volume importante: Național TV (982), Prima TV (868), B1 TV (618) și Acasă TV (568).

Canalul public TVR 1 livrat 480 GRP’30all urban, iar canalele de știri România TV și Realitatea au generat 475, respectiv 120 puncte de audiență.

Canalul Dolce Sport, deținut de Romtelecom, a furnizat 303 GRP’30all urban, mai puțin decât Sport.ro (442), dar mai mult decât GSP TV (37).

Reclamele ofertelor Romtelecom s-au văzut pe patru posturi de filme: Pro Cinema, Universal Channel, Diva Universal și AXN.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii