Cautare




, Contributor

IT |
|

PayU: Vânzările din retailul online s-au dublat

Lansare_servicii_mobile_banking_ING_3.JPG
Vânzările în domeniul retailului online au crescut cu 141% în perioada ianuarie-iulie 2013 față de același interval al anului trecut, potrivit PayU.

Raportul a fost efectuat analizând valoarea totală a produselor comandate din magazinele din retail ce colaborează cu PayU.

În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeză cărți, produse electronice și electrocasnice, IT&C, flori, jucării, cadouri, confecții, dar și alte produse.

Creșterea industriei de e-tail se manifestă pe toate segmentele reprezentative. Fashion continuă să fie domeniul vedetă, înregistrând o evoluție de 450%, în primul rând ca rezultat al apariției unui număr mare de magazine online noi. Printre segmentele cu evoluție foarte bună se numără IT&C (83%) și cadouri (70%). 

Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost în perioada ianuarie-iulie 2013 de 45 de euro, față de 65 de euro în urmă cu un an, explicația rezidând în diversificarea foarte puternică a ofertei magazinelor online și în creșterea numărului acestora.

PayU este furnizor de soluții eCommerce integrate, deținut de Naspers Ltd, un grup multinațional, cu operațiuni în 131 de țări în domenii ca media, Internet sau eCommerce.

PayU desfășoară operațiuni de integrare plăți online pentru peste 18.000 de companii din Europa, Asia și Africa, oferind plăți online simple și sigure către aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet.

În România, PayU a înregistratpeste 2,8 milioane de tranzacții procesate în 2012, în valoare de 176,4 milioane de euro și o cotă de 80% din volumul total al Romcard. Din 2006 până în prezent, compania a procesat 87% din volumul total al plăților online declarat de către jucătorii din piață.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii