Cautare




, Staff

Tech |
|

PayU România: În weekendul 16-18 noiembrie românii au făcut cumpărături online de peste 1 miliard de lei

În weekendul reducerilor (16-18 noiembrie), românii au făcut cumpărături online – incluzând aici atât comenzile plătite online, cât și cele cu numerar la livrare – de peste 1 miliard de lei, conform PayU România.
shopping online shutterstock_530222965

Doar pe partea de plăți online, ,,Black Weekend” a generat în sistemul PayU România peste 376.289 de tranzacții în valoare de aproximativ 198 milioane de lei, în creștere cu 40% față de anul trecut. Aproximativ 80% din aceasta sumă, respectiv peste 157 de milioane de lei, s-a înregistrat în ziua de vineri, 16 noiembrie.

„Dacă ne uităm la căutările pe Google, românii sunt cei mai interesați de fenomenul Black Friday. Ei îi depășesc chiar și pe americani, inventatorii acestui eveniment. Iar acest lucru se vede și în creșterile spectaculoase de la un an la altul. Anul acesta am înregistrat în platforma PayU cu peste 70% mai multe tranzacții online în tot weekendul, în timp ce valoarea acestora a crescut cu 40%. Iar dacă ne uităm la creșteri peste așteptări, este anul în care, într-o singură zi, s-a depășit cu 10% numărul total de plăți online din toate cele trei zile de reduceri de anul trecut”, a declarat Marius Costin, Country Manager PayU România.

Minutul de aur a stabilit un nou record în materie de plăți online: în intervalul 6:56-6:57 s-au înregistrat 1.135 de plăți online, cu 23% mai mult decât anul trecut.

Topul cumpărăturilor online rămâne și anul acesta dominat de produsele IT&C, urmate de produse din categoria fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii). Ofertele de turism câștigă din ce în ce mai mult teren.

Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 526 de lei, cu 18% mai mică decât anul trecut. ,,Scăderea valorii medii a coșului de cumpărături este o consecință normală a dezvoltării pieței de e-commerce și a maturizării evenimentului Black Friday. Acest lucru înseamnă că românii au încredere să comande și să plătească online din ce în ce mai multe tipuri de produse, chiar și cele cu o valoare mică”, a mai spus  Costin.

În prima parte a zilei de 16 noiembrie, 70% din totalul plăților online înregistrate în platforma PayU au fost plăți realizate cu un singur click. Acest lucru înseamnă că românii și-au salvat datele cardului în aplicația pusă la dispoziție de magazinele online pentru a se asigura că obțin rapid produsul dorit, apăsând instant butonul ,,plătește”.

,,Cumpărătorii online își continuă obiceiul de a verifica categoriile de produse de care sunt interesați și de a-și pregăti din timp lista de cumpărături de Black Friday. Un alt trend interesant care se dezvoltă de la an la an este plata printr-un card cu rate fără dobândă. Atât numărul de plăți online, cât și valoarea lor a crescut cu peste 40% comparativ cu anul trecut. Atunci când plătesc în rate de Black Friday, românii alocă, în medie, cu 75% mai mult decât pentru coșurile de cumpărături plătite printr-o altă metodă de plată”, a adăugat Marius Costin.

Cea mai mare tranzacție online a fost de 129.635, coșul de cumpărături conținând aur.

În platforma PayU România, aproximativ 10% din numărul total de plăți online realizate de Black Weekend sunt tranzacții realizate cu un card emis într-o altă țară.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii