Cautare




, Contributor

Tech |
|

PayU: De Black Friday, românii cumpără în medie de 560 de lei, iar în top rămân produsele IT&C

În ultimii trei ani, românii pun tot mai mult accent pe evenimentul Black Friday, astfel că valoarea coșului de cumpărături a crescut anul la 560 de lei în 2015, față de 330 de lei, cât era în 2013, potrivit unui raport PayU.
 aboneaza-te
black_friday.jpg

”În România, Black Friday este un eveniment cu o identitate proprie, nu este o acțiune de lichidare de stocuri, de o zi, așa cum a fost gândit și cum se desfășoară in SUA, ci mai curând o acțiune care generează consum, un instrument de marketing folosit, în cazul unor comercianți, chiar mai bine de o lună. Astfel că, de Black Friday, valoarea medie a coșului de cumpărături se dublează față de valoarea medie anuală.

Indiferent de felul în care este implementat, din perspectiva noastră, Black Friday este o ocazie de a câștiga încrederea consumatorilor români în plățile online, cât și în comerțul online. Analiza cifrelor din sistemul PayU de la un an la altul ne demonstrează că suntem pe un trend ascendent din acest punct de vedere”, declară Marius Costin, Country Manager PayU România.

Citește și: Fashion Days speră să depășească 17 milioane de lei în vânzări de Black Friday

Potrivit raportului PayU, numărul de tranzacții a crescut de la aproximativ 56.000 în 2013 la peste 120.000 în 2015, iar valoarea totată a comenzilor a evoluat de la 18 milioane de lei, în 2013, la peste 68 de milioane de lei anul trecut.

Pentru ediția Black Friday de anul acesta, de pe data de 18 noiembrie, PayU estimează o creștere de 60% a volumelor tranzacționate, ajungând la o valoare de 110 milioane lei.

Cele mai scumpe produse cumpărate de Black Friday în ultimii trei ani au fost echipamente de fotografiat profesioniste, televizoare și vacanțe la Rio. Sumele sunt între 16.800 lei și 25.000 lei.

Print

În ceea ce privește preferințele românilor, cei de la PayU observă căprodusele IT&C au fost în fiecare an în top și sunt de părere că acestea vor rămâne fruntașe și anul acesta. „Și o altă categorie a început să câștige teren, cea formată din produse precum: mobilier, decorațiuni, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri și nu numai. Această categorie ocupa doar 5% în 2013, a crescut până la 21% în 2015 și se estimează că va deține aproximativ 30% din totalul vânzărilor de Black Friday de anul acesta”, au mai spus reprezentanții platformei PayU.

PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta se numără: Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii