Noua companie va avea acces la o rețea de peste 22.500 de puncte de plată şi la un portofoliu de furnizori şi servicii extins.
„De la lansarea oficială a serviciilor în România, în august 2008, strategia PayPoint s-a concentrat pe creştere organică, în toate ariile de interes: portofoliul de servicii şi furnizori, rețeaua de magazine partenere, cota de piață, notorietatea etc.. Pentru a accelera ritmul de dezvoltare, am luat în calcul şi creşterea prin achiziții, iar Payzone S.A. a fost opțiunea naturală în acest sens. Dorim să oferim consumatorilor din toată țara experiențe de plăți cât mai variate, simple, sigure, gratuite, mereu la îndemână, iar decizia de preluare a acestei companii vine să întărească şi mai mult acest angajament. Considerăm că extinderea rețelei noastre reprezintă o bază solidă pe care vom putea clădi în viitor un portofoliu şi mai vast de servicii inovatoare, cum ar fi cele de coletărie în puncte de retail sau colectare taxe, impozite şi amenzi, și lista rămâne deschisă”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director al celor două companii.
El a anunțat că plănuiesc să investească în infrastructură, tehnologie şi în angajații.
Payzone oferă în prezent servicii de reîncărcare electronică în peste 11.000 locații dotate cu terminale de plăți și are încheiate acorduri de încasare a facturilor cu zeci de furnizori naționali, regionali și locali, din domenii variate.