PayPoint România și-a ales un director de operațiuni, Mihaela Pavel, cu experiență la BRD – Groupe Société Générale, OTP Bank România și Raiffeisen Bank - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

PayPoint România și-a ales un director de operațiuni, Mihaela Pavel, cu experiență la BRD – Groupe Société Générale, OTP Bank România și Raiffeisen Bank

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, a anunțat numirea Mihaelei Pavel în funcția de Director de Operațiuni.
Mihaela Pavel_PayPoint Romania

În acest rol, Pavel coordonează departamentele Contact Centre, Support & Compliance și Credit & Collection. Aceste departamente gestionează numeroase activități ce țin de relația dintre PayPoint și comercianții din rețea: verificarea, procesarea şi setarea contractelor cu partenerii din retail, comunicarea cu aceştia, procesarea feedback-ului primit și oferirea unor răspunsuri prompte, asigurarea derulării unei relații comerciale în linie cu termenii contractuali sau evitarea fraudelor.

Mihaela Pavel are o carieră de peste 26 ani în industria financiară, începută alături de Raiffeisen Bank, pentru ca ulterior să își dezvolte experiența în OTP Bank România și BRD – Groupe Société Générale.

Mă identific cu ritmul de creștere și dezvoltare al PayPoint, organizație alături de care doresc să asigur colaboratorilor un mediu de afaceri care să susțină creșterea businessului. Într-o companie, Direcția Operațiuni joacă un rol foarte important în asigurarea continuității activității, precum și în îmbunătățirea proceselor și fluxurilor de lucru, elemente care să permită oferirea unor servicii la un nivel ridicat de calitate”, a spus Mihaela Pavel, Director de Operațiuni al PayPoint România.

Ea a petrecut peste jumătate din carieră în zona operațiunilor bancare, iar aria sa de expertiză include: aprobare, colectare și monitorizare credite retail, sisteme de plăți simple și documentare, cash operations management, popriri, trezorerie back-office. Totodată, a coordonat echipe specializate în process management și optimizarea fluxurilor de lucru.

Rolul diviziei Operațiuni în cadrul PayPoint a evoluat foarte mult de la intrarea noastră pe piață, în 2008, odată cu extinderea portofoliului de servicii și a rețelei de comercianți. Acum, în contextul achiziției Payzone, importanța acestei divizii este cu atât mai mare: gestionăm o rețea crescută de comercianți parteneri şi avem un portofoliu extins de furnizori parteneri pentru care procesăm plăți, viitorul stând sub amprenta obiectivelor de creştere şi eficientizare”, a spus Mugur Dogariu, Managing Director al PayPoint România.

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, compania are încheiate contracte cu 162 clienți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare, cosmetică & sănătate, agricultură, emitere de roviniete și taxa de pod, serviciilor de securitate şi bilete.

Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, schimb de numerar în monedă electronică și livrare de colete.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii