Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Servicii financiare |
|

PayPoint România lansează o campanie de comunicare a hărților interactive de identificare a terminalelor

PayPoint România vine în întâmpinarea consumatorilor din toată țara și lansează campania de comunicare a hărților interactive online, unde pot fi identificate toate terminalele din București, Brăila și Galați.
PayPoint_1

Astfel, utilizatorii PayPoint vor afla mai ușor unde este cel mai apropiat magazin din aceste orașe în care pot găsi instalat un terminal și își vor putea face plățile mai rapid, indiferent de locul în care se află.

Prin hărțile online, PayPoint vine în întâmpinarea consumatorilor, creând un portal care să faciliteze identificarea unul terminal la care aceștia să poată realiza plăți. Prin accesarea hărților interactive, consumatorii pot identifica toate magazinele partenere, astfel găsirea celui mai apropiat terminal se face cu ușurință.

Pentru a ajunge mai aproape de consumatori prin cât mai multe canale de comunicare, PayPoint România desfășoară o campanie online pentru comunicarea eficientă a hărții. Astfel, locuitorii din București, Galați și Brăila vor avea la îndemână link-uri targetate pe Facebook în localitățile lor, după cum urmează: București, Brăila, Galați.

În București există un total de 861 magazine partenere, în Brăila sunt 152 locații partenere, iar în Galați numărul acestora este de 170. În aceste orașe, comunitățile au și destinații favorite în ceea ce privește magazinele partenere PayPoint, clienții alegând deseori aceste locații pentru plata facturilor: București – HELENCRIS GENERALCOM SRL, Brăila – TRANSKITT SRL, Galați – ELDEST SRL.

De asemenea, pe durata acestei veri PayPoint desfășoara și o campanie promoțională în magazinele partenere din țară. Utilizatorii care achită 3 facturi prin serviciul de plată PayPoint și introduc până pe 28 august codurile aferente plaților pe site-ul concursului pot câștiga unul dintre cele 52 de premii: o vacanță în Bulgaria pentru doua persoane, un weekend pentru două persoane într-o pensiune cu specific românesct din Tohani și 50 de kit-uri formate din tricou, șapcă, pix și rucsac.

PayPoint va continua investițiile în calitatea şi extinderea serviciilor și rețelei de comercianți parteneri pentru a continua să îndeplinească promisiunea făcută consumatorilor: oferirea serviciilor de care au nevoie, acolo unde au nevoie, indiferent că este vorba de magazine în zone izolate, furnizori cu acoperire locală ori tipuri inovatoare de plăţi în mediul de retail.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii