Campania de anul acesta debutează cu un spot TV de 30 de secunde, în care Pavel Bartoș descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”.
Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România: „Am apelat la șarmul și umorul lui Pavel Bartoș pentru că ne-am dorit să explicăm pe înțelesul tuturor beneficiile programului <<Cumperi mai mult plătești mai puțin pe bucată>>, pe care l-am lansat acum doi ani din dorința de a ajuta afacerile independente să aibă succes. Astfel, arătăm, încă o dată, că METRO România înțelege nevoile și dorințele clienților săi și le recompensează eforturile și implicarea.”
Pentru următorii doi ani, Pavel Bartoș va promova alături de METRO România programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”.
Pe lângă componenta TV, programul va beneficia de un mix media format din: OOH, digital, PR, instore.