Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pavel Bartoș este imaginea noii campanii de promovare a programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, lansat de Metro Cash & Carry

Actorul Pavel Bartoș se alătură celei mai noi campanii METRO Cash & Carry România, dezvoltată pentru promovarea programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program lansat de METRO Cash & Carry România în urmă cu doi ani.
Pavel ”Clayton” Bartoș

Campania de anul acesta debutează cu un spot TV de 30 de secunde, în care Pavel Bartoș descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”.

Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România: „Am apelat la șarmul și umorul lui Pavel Bartoș pentru că ne-am dorit să explicăm pe înțelesul tuturor beneficiile programului <<Cumperi mai mult plătești mai puțin pe bucată>>, pe care l-am lansat acum doi ani din dorința de a ajuta afacerile independente să aibă succes. Astfel, arătăm, încă o dată, că METRO România înțelege nevoile și dorințele clienților săi și le recompensează eforturile și implicarea.”

Pentru următorii doi ani, Pavel Bartoș va promova alături de METRO România programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”.

Pe lângă componenta TV, programul va beneficia de un mix media format din: OOH, digital, PR, instore.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii