Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Paul Markovits (URBB): „Comportamentul de consum și puterea de cumpărare a clienților de acum ne provoacă să fim inovatori”

Paul Markovits (URBB) consideră că un om de marketing performant trebuie să aibă puterea analitică și anticipativă a minții, capacitatea de a lucra cu alți oameni și capacitatea de execuție a planurilor.
Paul Markovits URBB

Paul Markovits, Vicepreședinte de Marketing la UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD

Forbes: Creșterea economică a României din acest an, anunțată de autoritățile române și de studiile UE, s-a reflectat în creșterea consumului în domeniul în care vă desfășurați activitatea?

Paul Markovits: S-a simțit o creștere a consumului în domeniul nostru de activitate, iar compania noastra a înregistrat o creștere peste nivelul pieței. De asemenea, am remarcat o tendință de premiumizare a consumului, atât la nivelul portofoliului nostru, cât și în piață.

 CITEȘTE INTERVIUL CU ANDREEA MARINCESCU (HOCHLAND)

Forbes: Care sunt provocările dvs. din acest an în domeniul marketingului? Care ar fi elementele ce deosebesc marketingul din prezent față de marketingul din anii de criză (2009 – 2014)?

Paul Markovits: Creșterea economică a României, comportamentul de consum și puterea de cumpărare a clienților de acum ne provoacă să fim inovatori. Am reușit să facem acest lucru, în 2016, cu majoritatea brandurilor noastre:

– Pentru brandul Tuborg, am demarat una dintre cele mai mari promoții, dacă nu chiar cea mai mare, organizată de un berar. Sub numele „Premii mari în culori tari”, promoția a oferit, pe lângă multe smartphone-uri și doze de bere saptămânal, un apartament de două camere în Constanța, un Jeep Renegade și o excursie pentru două persoane în Thailanda. Am avut un număr record de înscrieri, de peste 1.400.000.

– O altă campanie de care suntem foarte mândri este cea demarată la începutul anului pentru brandul Carlsberg, în campania EURO 2016, brandul fiind sponsor al campionatului pentru a opta oară consecutiv. Am oferit consumatorilor, probabil, cele mai frumoase experiențe de la EURO 2016, premiindu-i cu pachete VIP de acces la meciuri importante de la deschidere până în finală.

De asemenea, le-am oferit ocazia de a întâlni fotbaliștii lor favoriți, prin experiențele Play on Pitch și Man of the Match.

– În cazul Holsten, ne-am focusat în comunicare pe caracterul german al acestei beri, dar și pe tradiția cavalerească. Vrem să susținem cetățile medievale din România și am făcut chiar un prim parteneriat în acest sens cu Cetatea Oradea, în cadrul Festivalului Zilele Cetății Oradea.

– Pentru SKOL am pregătit o campanie inovatoare, însoțită de o schimbare de ambalaj, unde oferim 4 excursii duble la RIO, în țara în care și iarna e ca vara, și locul unde Skol este cea mai vândută bere.

– Nu în ultimul rând, în această vară în care se împlinesc exact 500 de ani de la apariția Legii Bavareze a Purității Berii, am comunicat intrarea în portofoliul URBB a uneia dintre cele mai apreciate beri weizen din lume, Weihenstephaner Hefe WeissBier, care este produsă în cea mai veche berarie activă din lume.

 VEZI OPINIILE LUI SORIN CHIRCULESCU (CATENA)

Forbes: Care credeți că sunt aptitudinile și calitățile unui om de marketing în România anului 2016

Paul Markovits: Pentru a face performanță, cred că un om de marketing trebuie să dețină abilități centrate în jurul a trei piloni universal valabili: puterea analitică și anticipativă a minții, capacitatea de a lucra cu alți oameni și capacitatea de execuție a planurilor.

În 2016, la toate acestea se adaugă nevoia de a fi versat în comunicarea digitală și în tehnologie, în general, pentru a putea întâmpina și anticipa nevoile și comportamentele în permanență schimbare ale consumatorilor.

CITEȘTE CE SPUNE MIRCEA TEACĂ (SANOFI)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii