
Din această funcție, Paul Markovits va gestiona strategia de marketing pentru toate mărcile companiei: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Granini și Bilbor.
Paul Markovits îl înlocuiește pe Roccos Cosmatos, care a deținut această poziție în perioada mai 2012 și până în prezent, la încheierea mandatului.
Paul Markovits are peste 20 de ani de experiență în marketing, în care a coordonat campaniile de promovare pentru mărci puternice precum Procter&Gamble (1997-2007), Vodafone (2007-2008) și Heineken România (februarie 2010 – decembrie 2013).
În vârstă de 46 de ani, Paul Markovits a absolvit California State University Chico cu un master în International Marketing Communication și cursuri de perfecționare la INSEAD. În anul 2010, a primit din partea International Advertising Association Romania (IAA) distincția „IAA excellence Award for Marketing Innovation”.
URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, fiind prezent pe piaţa berii, a băuturilor răcoritoare şi pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piaţa berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny, Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare, precum şi marca de apă minerală Bilbor.