Cautare




, Contributor

Analize |
|

Paul Drăgan, CEO Mc Donald’s România: „Această criză reprezintă o serie de provocări pentru toate business-urile, iar perseverența, curajul și încrederea că vei reuși sunt esențiale pentru atingerea obiectivelor”

Forbes România a invitat comunitatea de business din România să răspundă la cele mai importante chestiuni ale momentului în cadrul proiectului editorial #lecțiipentru2021
McDonalds_Paul_Dragan redim

Evoluția companiei într-un cuvânt

Perseverență. A fost un an dificil pentru întreaga industrie, în care am fost nevoiți să ne adaptăm rapid la măsuri suplimentare de siguranță, în conformitate cu reglementările autorităților, să avem grijă de oameni și de business deopotrivă, să revizuim planul de investiții și să îl adaptăm unui context incert.

Acum, aproape de finalul anului, uitându-ne în urmă, putem spune cu mândrie că prin perseverența fiecărui membru al echipei noastre, am reușit să rămânem aproape de clienții noștri în toată această perioadă, să implementăm cele mai bune măsuri de siguranță, să inovăm și să ne dezvoltăm în continuare păstrând aceeași încredere a clienților în McDonald’s. Am continuat să investim în dezvoltarea rețelei noastre de restaurante și să aducem experiența digitală în cât mai multe unități la nivel național. Am inaugurat două noi restaurante în București și Brașov și urmează al treilea restaurant, în Târgoviște. Am continuat să implementăm noul sistem digital McDonald’s în restaurante din București, Cluj, Ploiești, Constanța sau Craiova pentru a oferi cea mai nouă experiență digitală clienților noștri, să venim mereu pe piață cu oferte personalizate și produse noi în ediție limitată. Această determinare am învățat-o de la oamenii noștri, care încă de la începutul pandemiei au depus eforturi extraordinare să ne continuăm activitatea și în acest context dificil.

Această criză reprezintă o serie de provocări pentru toate business-urile, iar perseverența, curajul și încrederea că vei reuși sunt esențiale pentru atingerea obiectivelor. Tocmai de aceea, ne bucurăm că am reușit, chiar și în contextul dificil al pandemiei, să oferim o creștere a salariilor în medie cu 20% incepand cu luna septembrie  și să creăm alte locuri de muncă în București și în țară.

 

Cele mai importante lecții

 Probabil principala lecție a acestui an este cea a solidarității. Modul în care companiile private, autoritățile statului și cetățenii și-au unit eforturile pentru a răspunde nevoii imediate de a oferi ajutor în lupta împotriva Covid-19, care ne-a schimbat viețile tuturor, este cu adevărat remarcabil. Anul acesta, poate mai mult ca în alți ani, am învățat să fim mai buni și mai îngăduitori unii cu alții la nivel personal, să fim mai deschiși și mai încrezători în cei de lângă noi, fie că vorbim despre familie, prieteni, colegi de muncă sau parteneri de business.

Anul acesta ne-a dovedit și că sistemul operațional McDonald’s împreună cu rețeaua puternică de parteneri, au făcut față cu brio celor mai dificile provocări și schimbărilor de pe o zi pe alta. Astfel, atunci când am fost nevoiți să închidem ușile restaurantelor, ne-am îndreptat eforturile spre servirea produselor la pachet, la McDrive sau prin McDelivery.

 

Prestația autorităților

Consider că pentru fiecare business este important să existe predictibilitate și un dialog deschis între autorități și mediul privat de care să beneficiem cu toții, în special consumatorii. Transparența și dialogul sunt cu atât mai importante în perioade de criză, cum este cea cauzată de Covid-19, astfel încât mediul de afaceri să poată defini planurile pe termen lung și prin care să se susțină investițiile.

 

Strategia de business pentru 2021

 Vom continua să investim în dezvoltarea rețelei de restaurante și în cele trei arii prioritare: McDelivery, McDrive și digitalizare. Ne concentrăm pe implementarea  sistemului digital în cât mai multe din restaurantele noastre, pentru a le putea oferi clienților posibilitatea de a comanda mai repede și mai ușor produsele preferate.  Vom continua să investim în extinderea rețelei pentru a fi cât mai aproape de comunități în care, deocamdată, nu suntem prezenți. Nu în ultimul rând, intenționăm să ne extindem și mai mult zonele de acoperire a serviciului McDelivery.

Aplicația de mobil McDonald’s este un accelerator de dezvoltare important pentru noi, continuăm să investim în dezvoltarea acesteia, pentru a răspunde preferințelor tuturor clienților noștri. Astăzi, aplicația are 1,5 milioane de utilizatori care beneficiază de oferte personalizate și au doar la un click distanță informații despre toate campaniile noastre, despre produse sau restaurante. Ofertele sunt revendicate în restaurant contactless, atât la casele de marcat, cât și la kiosks și urmează să venim cu noi surprize pentru clienți.

 

Provocări în 2021

Vom resimți cu siguranță efectele economice cauzate de pandemie. Deși Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică estimează că economia mondială va compensa pierderile de anul acesta până la finalul lui 2021, cel mai probabil unele piețe își vor reveni mai încet decât altele.

Anul 2021 va veni cu multe provocări, însă consider că multe dintre acestea vor putea fi considerate și mari oportunități. Odată cu pandemia, am asistat la o accelerare în utilizarea tehnologiei, de la învățământ sau sistemul medical, până la domeniul în care activăm și noi, în înteaga lume. McDonald’s este o companie care investește mult în inovație, iar aceste schimbări și tendințe nu pot decât să ne ajute să ne dezvoltăm odată cu ele.

Însă una dintre preocupările noastre permanente rămâne cea legată de oameni. Ne dorim să continuăm investițiile în dezvoltarea businessului și în creșterea echipei, motiv pentru care vom acorda mereu atenție deosebită echipei noastre.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii