Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pastilele, unguentele și televiziunile de filme

televiziune_3.jpg
Volumul de publicitate consumat de brandurile pharma pe televiziunile de filme a crescut cu 9% în primele opt luni ale acestui an. „Forbes România” estimează că bugetul de promovare pharma pe această nișă s-a ridicat la 1,5 milioane euro. Bătălia pe aceste bugete se duce între patru televiziuni: AXN, Diva Universal, Pro Cinema și Universal Channel.

AXN a livrat 3.805 puncte de audiență pe targetul comercial pentru reclamele pharma difuzate în primele opt luni ale anului 2013, cu 63% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Printre cei mai mari clienți ai stației s-au numărat: Sandoz (577 GRP’30), Bayer (453) și Reckitt Benckiser (372).

Diva Universal, canalul de filme orientat preponderent către publicul feminin, a furnizat 3.037 GRP’30 pe targetul commercial, cu 20% mai puțin decât volumul de anul trecut. Clienții care au avut cele mai mari expuneri pe acest canal au fost: Sandoz (346 GRP’30 target comercial), Bayer (317), Sanofi-Aventis (271), GlaxoSmithKline (236), Walmark (234) și Reckitt Benckiser (226).

Clienții pharma au strâns pe Pro Cinema, parte a grupului Pro TV S.A., un volum de audiență de 2.578 GRP’30, cu 11% mai mult decât în 2012. Cel mai promovat brand de pe această stație a fost Diclac de la Sandoz. De altfel, Sandoz a fost cel mai mare comanditar pe Pro Cinema, cu 756,2 GRP’30 target commercial. Au mai consumat publicitate, printer alíi, Reckitt Benckiser (328) și Bayer (288,2).

Universal Channel a livrat 2.108 GRP’30 target commercial, cu 32% mai puțin decât în 2012. Film Café a intrat în lupta pentru bugetele de publicitate din parte companiilor farmaceutice, livrând 1.003 puncte de audiență.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii