Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pastel și-a crescut businessul și numărul de angajați

Oameni_noi_in_echipa_pastel.jpg
Agenția de publicitate Pastel a angajat cinci oameni de comunicare, care vor ajuta la crearea și implementarea de campanii de comunicare integrate pentru încă 10 clienți nou intrați în portofoliul agenției.

Dana Nae Popa, Managing Partner and Business Developer Pastel, a declarat: „Creșterea numărului de angajați ai agenției face parte dintr-un proces de extindere strategică la nivelul întregului business şi de dezvoltare la nivel regional pe care o avem în plan pentru acest an”.

Cei cinci angajați noi sunt:

Ramon Gorjanu-Radu, art director, completează expertiza agenției în producție cinematografică, fiind absolvent al unui Master în Scenografie la UNArte, București și al unei burse de studii în cadrul Aristotle University, Thessaloniki, Grecia School of Drama. În cei 7 ani de experiență în cinematografie și advertising, Ramon a realizat zeci de spoturi publicitare în domenii ca banking, telecom, FMCG și turism.

Cătălina Badiu, graphic designer, și-a obținut specializarea în cadrul unui Master în Foto-Video & Prelucrarea imaginii la Universitatea de Arte George Enescu, Iași. În cei cinci ani de experiență profesională care au urmat, a acumulat o experiență bună în domeniul tipografiei.

Alma Ghiulea, account, și Andreea Mirică, account, s-au alăturat echipei cu o experiență importantă în comunicare jurnalistică, realizată în cadrul unor redacţii online (stirileprotv.ro, dcnews.ro), TV (Antena1), cât și în radio (Radio București, Radio România Cultural).

Ana Velea, organized office manager al agenției, are zece ani de experiență în piața de advertising, atât în departamentul Client Service cât și în cel Administrativ/ Financiar.

Anul trecut, Pastel a câștigat mai multe licitații desfășurate pe piața de advertising locală și regională, adăugând în lista de clienți nume ca BEKO, Colgate-Palmolive, Gano Excel, JTI, kika, Nissan, Renault, Royal Canin, Syngenta, TCC Global.

Pastel este agenția de comunicare integrată specializată în crearea de experiențe de brand. Compania a fost înființată în 2006 de către Ioana Mucenic și Dana Nae Popa. Agenția a crescut la 30 de angajați și are o cifră de afaceri care depășește un milion de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii