Cautare




, Contributor

Antreprenori |
|

Parteneriatul cu TUI a contribuit la creșterea afacerilor Eurolines cu 32 %, în 2012

dragos_anastasiu.jpg
Afacerile grupului Eurolines, cu activități în turism și transport cu autocarul, deținut și condus de omul de afaceri român Dragoș Anastasiu au avansat anul trecut cu peste 32 %, până la aproximativ 55 de milioane de euro.

70 % din cifra de afaceri a grupului Eurolines o reprezintă în acest moment activitatea de turism, reprezentantă de compania Touring Europabus România, ce deține rețele de agenții de turism Eurolines și TUI Travel Center. Cele mai importante creșteri au fost înregistrate la vânzările de bilete de avion- 45 %, care au ajuns anul trecut  la circa 17 milioane de euro, segment din business-ul Eurolines pentru care s-a estimat și în acest an un avans de până la 18 %. Vânzările de pachete turistice distribuite prin rețelele de agenții TUI TravelCenter și Eurolines au crescut cu 21 %, anul trecut, până la aproximativ 10 milioane de euro, însă pentru 2013, proprietarul Dragoș Anastasiu estimează un avans de până la 80 %.

Potrivit informațiilor furnizate pentru Forbes România, afacerile tour operatorului grupului, compania Nova Travel au crescut în 2012 cu 30 %. Această creștere se datorează, potrivit oficialilor companiei, operării primului charter marca TUI, cu plecare din România și destinație Antalya. Pentru vara acestui an, compania pregătește alte trei destinații, respectiv Creta, Kos și Rhodos, ce vor fi distribuite prin rețeaua TUI TravelCenter, dar și prin alte rețele partenere.  

Grupul Eurolines este format din 16 companii din România, Germania și republica Moldova. Din septembrie 2011, Eurolines are dreptul exclusiv de folosire a brandului TUI TravelCenter în România. Concernul german TUI Travel are peste 30 de milioane de clienți în peste 180 de țări și peste 70.000 de angajați.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii