
Cel mai recent studiu Eurostat plasează România pe locul 19 în cadrul Uniunii Europene în ceea ce privește gradul de utilizare a soluțiilor de tip ERP și pe poziția 20 la nivelul de adopție a soluțiilor CRM.
Conform evaluărilor analiștilor de piață, piața românească de soluții ERP și CRM este cifrată în momentul de față la peste 100 de milioane de euro.
De asemenea, se estimează că Microsoft are o cotă de 25% din piața specifică de CRM, susține compania.
Având în vedere că modelul Kapsch, atât la nivel global cât și la nivel local, este unul ce se bazează pe integrarea de sisteme, parteneriatul creează premisa pentru o nouă abordare din partea clienților care doresc să implementeze soluții de business ERP și CRM, reprezentanții Kapsch România estimând că numărul clienților săi din zona soluțiilor de business Microsoft să crească semnificativ până la 31 martie 2014.
,,În condițiile actuale, în care criza a modificat semnificativ comportamentul clienților în ceea ce privește achizițiile, Kapsch și Microsoft sunt hotărâte să demonstreze împreună că o investiție IT menită să crească semnificativ eficiența afacerii se poate face în termenii unui buget rezonabil. Colaborarea cu Microsoft va ajuta Kapsch să își consolideze poziția de consilier de încredere al clienților săi prin promovarea și calibrarea corectă a celor mai noi tehnologii într-o serie de proiecte de referință,” declară Daniel Oancea, business solutions director în cadrul Kapsch România.
Microsoft se numără printre partenerii strategici ai Kapsch atât în plan local, cât și la nivelul grupului.
Noile versiuni ale soluțiilor Microsoft Dynamics au fost lansate în România pe 23 aprilie cu ocazia Next Business Forum, eveniment internațional organizat și susținut de Microsoft și Lotus Formula 1.