Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Parfum de carte”, un concept realizat de Publicis România pentru Dacia la Gaudeamus

Moby
Pentru al șaselea an consecutiv, Publicis România a continuat parteneriatul de comunicare al participării Dacia la Târgul Internațional de Carte „Gaudeamus”.

Publicis România a fost, și în acest an, partenerul tradițional de comunicare al Dacia pentru a oferi vizibilitate sponsorizării Târgului de Carte Gaudeamus de către marca auto locală. Colaborarea a început în 2009 și, de atunci, Publicis a câștigat an de an pitch-ul de comunicare și implementare a proiectului „Dacia la Gaudeamus”.

„Dacia crede în citit. Și crede că oamenii devin mai buni și mai inspirați dacă citesc. În toți acești ani, Dacia a construit o legătură puternică între lumea auto și lumea literară. În ceea ce privește Publicis, unul dintre secretele succeselor din toți acești ani este că nu am considerat proiectul o simplă sponsorizare și ne-am uitat dincolo de cei 30 de metri pătrați ai standului. Dacia la Gaudeamus are o misiune pe care noi am înțeles-o foarte bine și, în fiecare an, am reușit să găsim un unghi diferit prin care s-o comunicăm publicului”, a declarat Cătălin Albu, Client Service Director.

Robinson

 

Anul acesta, Publicis și-a propus să creeze o experiență destinată tuturor cititorilor, dar și tuturor șoferilor Dacia. În construcția conceptului, s-a plecat de la cele cinci simțuri. Dintre acestea, însă, cel care reușește cel mai bine să aducă instantaneu în minte cele mai vechi amintiri este mirosul. Memorabil este mirosul mașinii noi, dar cum miroase oare „Moby Dick”? Sau „Cartea junglei”? Sau „Amintiri din copilarie”? Sau cartea noastră preferată? Această conexiune între vizual și olfactiv a stat, în acest an, centrul conceptului creativ al proiectului Dacia la Gaudeamus.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii