FacebookTwitterLinkedIn

Existenţa unor segmente mari de consumatori cu putere de cumpărare şi preferinţa pentru achiziţia online, dar și evoluția spectaculoasă înregistrată la nivel european, au dus la extinderea Paravion pe încă două continente. Noile piețe pe care va intra agenția sunt SUA, Kuwait, Qatar, Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Indonezia, Filipine, Malaezia și Taiwan.

Președintele ANAT a demisionat

„Paravion este deja prezentă în toate ţările din zona euro prin site-ul paravion.uk.com, cu care am înregistrat creşteri fulminante în primul trimestru din 2016, faţă de perioada similară a anului trecut: 580% în trafic şi 840% în număr de tranzacţii. Am optat pentru extinderea în SUA, Orientul Mijlociu și Asia datorită gradului de adopţie a limbii engleze în rândul clienţilor, dar și pentru că aici există o preferinţă pentru dolar american, ca monedă de plată”, a declarat Remus Vișan, managing director Paravion.

15 despre 2015: 15 evenimente desfășurate în domeniul turismului în 2015

Potrivit acestuia, lansarea site-ului paraviontour.com este estimată să aibă loc până la finalul lunii aprilie, iarsuportul va fi asigurat în limba engleză de către echipa de call-center din România. Plățile pe site se vor face în dolari americani.

Paravion este prezentă pe piața europeană de turism în țări ca Marea Britanie, Spania, Ungaria, Bulgaria sau Cipru, și are agenți de turism vorbitori de engleză, italiană, maghiară, bulgară, turcă, greacă și spaniolă.

Cum a reușit Paravion să crească de zece ori în zece ani

Agenţia activează, din 2015, și în Turcia, sub brandul Bavul.com, achiziționat de la gigantul Turkcell, liderul pieței telecom din această țară.

Anul trecut, veniturile companiei s-au ridicat la 46 milioane euro în România, respectiv 21 milioane euro în Turcia, cifra de afaceri consolidată depăşind 65 milioane euro.