Cautare




, Contributor

Travel |
|

Paravion a intrat pe piața de turism din Turcia

Paravion, una dintre cele mai importante agenţii de turism online din România, susţinută de fondul de investiţii GED Capital, și-a extins business-ul pe piața din Turcia, în urma achiziției Bavul.com.
Remus Visan Paravion

Bavul.com este un brand bine cunoscut pe piaţa de turism din Turcia, fiind deținut anterior de Turkcell, cel mai mare operator telecom turc. Cu peste 35 de milioane de utilizatori, Bavul.com a fost fondat de Turkcell în octombrie 2011 şi s-a dezvoltat cu succes în Turcia în ultimii 3 ani. Turkcell a susținut puternic creșterea Bavul.com, tradusă astăzi într-o bază de clienți care include peste 300.000 de utilizatori turci. Paravion îşi va derula activităţile din Turcia sub brandul Bavul.com.

Paravion a început să se extindă la nivel internațional de la începutul lui 2013, cu o prezență tot mai crescută în Bulgaria și Cipru, însă Turcia este o țară foarte importantă pentru Paravion, având în vedere mărimea și potențialul uriaș al pieței de travel.

„Intenția noastră inițială era să operăm în Turcia sub brand propriu. Însă achiziția Bavul.com este o oportunitate unică pe care nu o puteam pierde”, declară Remus Vișan, Managing Director Paravion.ro.

„În 2014, extinderea regională a Paravion a generat o creştere a business-ului online de peste 60%. După achiziția Bavul.com, Paravion vizează vânzări online de peste 40 de milioane de euro pentru întreg anul 2015, cu un ritm de creştere mai mare faţă de cel din 2014. În plus, brandul Bavul.com ne-ar putea ajuta să intrăm foarte curând pe alte pieţe vecine cu Turcia, iar brand-ul Paravion va fi folosit în Europa Centrală, de Est şi de Vest”, afirmă și Juan Antonio Carrasco Ferrer, CEO Paravion.

Paravion a creat o echipă locală în Istanbul, care asigură partea de customer support, de contractare şi servicii financiare pentru Bavul.com.

„Suntem interesați, în primul rând, de îmbunătăţirea platformei şi diversificarea liniei de produse disponibile pe Bavul.com, care s-a concentrat până acum doar pe vânzarea de bilete de avion. Sinergiile sunt clare, având în vedere investițiile recente realizate de Paravion.ro în direcția pachetelor de vacanță, lucru care cu siguranță va ajuta și la diversificarea ofertei Bavul.com în Turcia. Vedem, de asemenea, sinergii interesante și în zona de mobile, Bavul.com, alături de Turkcell, fiind pionier în dezvoltarea unei aplicații pentru mobil descărcată şi utilizată de peste 300.000 dintre abonaţii Turkcell”, adaugă Remus Vișan.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii