Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Păianjeni și scorpioni vii, promovați de Seniorhyper la Muzeul „Grigore Antipa”

SENIORHYPER, agenția de advertising digital a grupului Lowe, semnează campania de comunicare a Expoziției de păianjeni și scorpioni vii, găzduită de Muzeul de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, între 26 februarie și 5 iulie.
SENIORHYPER pentru Antipa

De-a lungul timpului, alimentată de povești și mituri, imaginea arahnidelor a devenit una care trezește o sumedenie de sentimente în rândul oamenilor, de la frică la admirație. Iar popularitatea lor le-a făcut să intre în atenția industriei cinematografice. Aceasta a fost premisa de la care a început campania de comunicare a expoziției.

Numele „Țesături periculoase” este inspirat din lumea filmului, de data aceasta păianjenii și scorpionii fiind în rolurile lui Michelle Pfeifer, Keanu Reeves sau John Malkovich. De altfel, campania de comunicare a prezentat expoziția fix ca o lansare de film.

Comunicarea a avut a avut două faze – teasing și reaveal. În partea de teasing, SENIORHYPER a îndemnat publicul să îi aștepte cu sufletul la gură pe actorii din rolurile principale, Muzeul „Antipa” transformându-se cu această ocazie într-un spectacol inedit. După sosirea la București a acestora, publicul a fost invitat la premieră, acolo unde vizitatorii au avut posibilitatea de a se întâlni cu personajele principale – Văduva Neagră și Tarantula.

Campania a fost comunicată prin materiale de presă, print și online, execuţii OOH, newsletters, spoturi radio și prin intermediul Facebook.

„Anul acesta am ales să prezentăm publicului o expoziție de păianjeni și scorpioni vii. De ce tocmai aceștia, când mulți oameni manifestă teamă față de aceste creaturi? Ei bine, tocmai din acest motiv. Pentru a le alunga teama! Misiunea noastră ca muzeu este să promovăm respectul față de natură. Respectul vine odată cu înțelegerea și cunoașterea. Prin organizarea acestei expoziții dorim să facem cunoscute publicului aceste creaturi minunate, care sunt arahnidele iar SENIORHYPER ne-a sprijinit din plin în îndeplinirea acestui obiectiv”, a declarat Dr. Luis Ovidiu Popa, Director General, Muzeul Grigore Antipa.

La rândul său, Vasile Alboiu, Creative Director SENIORHYPER, a spus: „Am crescut cu Spider-Man și aventurile lui așa că apropierea de eroul meu din copilărie a fost mai mult decât binevenită. Ca să lucrăm pentru Țesături periculoase a trebuit să citim o mulțime de lucruri despre păianjeni așa că dacă s-ar întâmpla ceva cu persoana care se ocupă de expoziție din partea Muzeului Grigore Antipa (ar fi mușcată de un păianjen de exemplu) aș putea să-i țin locul măcar pentru câteva ore. A fost cu totul și cu totul special să putem lucra  pentru Muzeul Grigore Antipa și pentru această expoziție”.

Echipa SENIORHYPER a fost formată din Vasile Alboiu (Creative Director), Alin Marghidanu (Group Creative Director), Alexandru Gheorghe (Art Director), Vlad Emandi (Flash Designer) și Ximena Drăgușin (Digital Activation Director).

Componenta de media a campaniei este semnată de Initative.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii