„Trendul merge în această direcție, așa că această investiție era un pas firesc. Încercăm să creăm o nevoie exploatând zona de confort a shopperului. În paralel rămâne deschisă și zona de comenzi telefonice pentru cei fără acces la tehnologia IT sau internet, pentru cei fără skill-urile necesare sau pentru consumatorii care-și doresc o zonă de ultracomfort”, a declarat Feliciu Paraschiv, Directorul General și proprietarul Paco Supermarkets.
În momentul de față, pe platformă sunt listate puțin peste 4.000 de SKU-uri dintre care active peste 3.500, notează revista Progresiv.
Potrivit lui Feliciu Paraschiv, sortimentația va fi extinsă treptat, obiectivul fiind de a lista până la 90% din total SKU-uri din cel mai mare magazin din rețea. Astfel, în decursul anului viitor oferta de produse va numără peste 10.000 de SKU-uri.
Paco Supermarkets este prezent pe piața locală de retail din anul 1995. Acesta este cel mai mare comerciant independent din zona Vrancei, operând 15 supermarketuri în localitățile Focșani, Jariștea, Vidra și Odobești și o unitate cash&carry.
Paco Prod Serv, compania care deține magazinele Paco Supermarkets, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 143,38 de milioane de lei, în creștere cu 19% față de anul precedent.