Zoe Cairns afirmă ca cei treu pași esențiali pentru client sunt și obiectivele pe care o companie trebuie să și le seteze în raport cu acesta: Know /Like / Trust. Clientul trebuie să îți cunoasca produsul/serviciul, să-i placa și abia apoi poate să aibă încredere în el. Iar pentru a trece de la cunoaștere la încredere, e obligatoriu să ai o strategie bine pusă la punct, cu obiective SMART. Bifează următorii 5 paşi:
1. Analiză – ce face concurenţă & ce fac clienţii tăi (actuali sau potenţiali)?
2. Influentatori – de ce să nu te foloseşti de Key Opinion Leaders să–ţi transmită mesajul mai repede şi mai multor clienţi?
3. Conţinut – Conversaţie + Articole + Sfaturi + Promoţii = ştiai că toate acestea la un loc construiesc încrederea şi simpatia faţă de produs/serviciu?
4. Blog – e în ‚grădina’ ta, de ce să nu te foloseşti de acest canal care îţi poate genera mai mult trafic?
5. Evaluare – dacă nu măsori constant rezultatele, cum ştii că ţi–ai atins obiectivele?
Alături de Zoe Cairns la „Marketing în Direct” vin încă 10 speakeri:
Daniela Tudor – Consultant în Comunicare şi Branding Personal, Marian Alecsiu – Co-fondatorul F64,Oana Sav – Chartered Marketer, Stela Toderaşcu Senior Manager Commercial Marketing Avon, Alexandru Negrea – Consultant Social Media, Denis Todirica – co-fondator Glazeon,Rareş Bănescu – CEO retargeting.biz, Alex Dona – Owner-ul Infant Media, Mihaela Tatu – fost om de televiziune, actualmente Trainer acreditat ANC, Mirela Bucovicean – fondator Molecule F) şi, pe post de moderator, Laura Dragomir – expertul în Comunicare & Public Speaking.