Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

EssilorVoice: Viața merită văzută în detaliu, prin lentilele Essilor

Par ochelari obișnuiți, dar nu sunt! Așa spune oricine a încercat o dată lentilele progresive Varilux. În era dominată de dispozitive smart, era imposibil ca tehnologia să nu aibă un aport la îmbunătățirea vederii.
foto echipa Essilor Romania v2
Adrian Lungu, Director Tehnic si Training – Essilor România
Ionela Știrbeţ, Director Marketing – Essilor România
Tudor Baciu, Managing Director – Essilor România
Irina Marocico, Director Financiar – Essilor România
Vlad Florea, Director Comercial – Essilor România

Inclusiv pentru cei care se resimt pe cale naturală, o dată cu înaintarea în vârstă, îmbătrânirea ochiului fiind cunoscută medical sub numele de prezbiopie și pe care o recunoaștem atunci când începem să avem probleme cu vederea de aproape sau dificultăți în citire la lumină slabă.

,,Cauza principală este legată de cristalin – lentila ochiului. Cristalinul este cel care ajută să focalizăm obiectele, exact așa cum face aparatul de fotografiat. În perioada tinereții ,,lentila noastră fotografică” este suplă, flexibilă și nu are probleme de adaptare. Când începem să înaintăm în vârstă, se produc schimbări de cristalin, acesta devenind mai rigid și mai puțin flexibil. Modificări intervin și la musculatura ce susține cristalinul. Așa se explică de ce de la o vârstă începem să întindem brațele dacă încercăm să citim textul mărunt de pe eticheta unui produs sau dacă încercăm să introducem ața în ac, dar nu mai reușim să facem acest lucru de prima dată. De aceea i se mai spune și sindromul brațului scurt’’, explică Adrian Lungu, Director Tehnic și Training Essilor România.

Vederea se schimbă pe măsură ce înaintăm în vârstă, însă nu ar trebui să schimbe și modul în care trăim. Acesta a fost și motivul pentru care după 5 ani de cercetare și 19 studii cu peste 2.700 de purtători, lentilele progresive Varilux reprezintă cel mai avansat ajutor tehnologic din lume în corecția prezbiopiei, o soluție aflată la dispoziția tuturor celor trecuți de 40 de ani, inclusiv în România.

,,Ultima generație de lentile progresive Varilux este atât de avansată încât are 15 brevete noi în curs. Spre deosebire de lentilele bifocale sau lentilele progresive obișnuite, Varilux reușește datorită inovației să redea cea mai naturală vedere posibilă. Dacă lentilele bifocale permit vederea clară departe și aproape, obiectele de la lungimea brațului apărând, în continuare neclare, cu trecere bruscă între cele două zone ale vederii, lentilele progresive Varilux oferă o vedere naturală la orice distanță, fără salt de imagine la trecerea de la o zonă la alta.

Secretul constă în tehnologia de ultimă generație în care facem pionierat: tehnologia Xtend – care reinventează complet principiile fundamentale ale lentilelor progresive oferind astfel o vedere extinsă la o lungime de braț și peste, pentru a vedea multiple obiecte pe o direcție a privirii; Nanoptix – o adevărată  revoluție în tehnologie, ce oferă echilibru în mișcare prin eliminarea efectului de valuri; SynchronEyes – o revoluție în design, pentru câmpuri vizuale mai largi sau 4D Technology, singura tehnologie care folosește măsurători personalizate pentru obiceiurile vizuale și ochiul dominant’’, arată Adrian Lungu.

Viitorul se vede bine

Lentilele progresive Varilux presupun trei prescripții într-o singură pereche de ochelari: vederea de aproape – cititul, vederea intermediară – verificăm un site web pe computer sau vederea la distanță – condusul auto, fără a fi nevoie de schimbarea ochelarilor. Putem vorbi, practic, despre un upgrade tehnologic al lentilelor bifocale și trifocale și despre o piață în care Essilor International și-a asigurat poziția de lider de 60 de ani, odată cu invenția acestor adevărate gadgeturi. Abilitatea de inovare face parte din ADN-ul Essilor și se bazează pe o rețea diversă ce combină echipe de cercetare-dezvoltare, expertiza partnerilor de afaceri, precum și contribuții de colaborare cu organizații externe, institute de cercetare, grupuri industriale și mediul academic.

,,Din 1959, echipa de cercetători Essilor International, mereu în căutarea soluțiilor optime, a împins constant granițele inovației pentru o vedere mai naturală, cu trecere fluidă între zonele vederii. De aceea, promovarea unui produs atât de inovator precum Varilux, care transformă în bine viața a milioane de oameni din întreaga lume, nu mai înseamnă o datorie, ci o misiune. În România, una dintre principalele misiuni este comunicarea permanentă cu mediul de afaceri și publicul larg, pentru facilitarea accesului la informație și luarea celor mai bune decizii de achiziție, adaptate nevoilor fiecăruia’’, declară Ionela Știrbeț, Director Marketing Essilor România.

Conform celui mai recent studiu Essilor România, 55,8% dintre români utilizează lentile de corecție pentru distanță și pentru aproape, 5,4% – lentile de contact, iar 3,9% – lentile progresive, în timp ce 67% dintre respondenți nu au luat în considerare achiziția de lentile progresive din lipsă de informație, deși inovația tehnologică e considerată factor prioritar în alegerea furnizorului de lentile. Pe de altă parte, 97% dintre purtătorii de lentile progresive se declară extrem de mulțumiți de acestea.

,,În ultimii ani, piața lentilelor progresive din România a înregistrat în mod constant creșteri, în cazul Essilor vorbim de o medie de 10% anual. Modul pozitiv în care au fost primite lentilele Varilux de către români și nevoia uriașă pentru un astfel de ajutor tehnologic atât de util în desfășurarea unei vieți moderne dinamice, au contribuit la estimările noastre care indică pentru următoarea perioadă același trend ascendent. Suntem mândri să contribuim la o îmbunătățire a calității vieții atâtor români’’, apreciază Vlad Florea, Director Comercial Essilor România.

Din pasiune pentru inovație

Grupul Essilor a fost numit de revista Forbes una dintre “Cele mai inovatoare companii” în 2018, clasându-se pe locul 52, parte din primele 100 companii identificate ca având cel mai înalt potențial de inovație.

,,O lentilă de ochelari este un produs tehnologic complex. Este esențial să inovăm. Tendințele demografice – urbanizarea, care contribuie la dezvoltarea miopiei sau stiluri de viață din ce în ce mai conectate, care cresc riscul afecțiunilor oculare – creează necesități emergente ale consumatorilor ce necesită alte și alte abordări. Grupul Essilor va continua să schimbe industria lentilelor de ochelari, să-i stimuleze pe partnerii noștri să profite de inovații, să ofere purtătorilor cele mai bune soluții de corecție a vederii. Cu peste 200 de milioane de euro investiți în cercetare și dezvoltare, 45% din produsele pe care le comercializăm astăzi au fost create cu mai puțin de 3 ani în urmă. Astăzi, știm că aproximativ un miliard de oameni beneficiază de produsele noastre, iar misiunea noastră continuă’’, a conchis Tudor Baciu, Managing Director Essilor România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii