Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

AdNews |
|

(P) Utilizarea serviciilor lingvistice în business-ul online

Având în vedere faptul că website-ul reprezintă interfața dintre compania ta și clienții tăi, importanța conținutului acestuia este evidentă. Foarte multe companii neglijează acest aspect și trec cu vederea calitatea lingvistică a conținutului.
 aboneaza-te
Photo advertorial 1 sursa Unsplash-1 ok

Dincolo de aspectele ce țin de marketing și content writing în general, textele trebuie să fie scrise corect și să rezoneze cu limbajul clientului. De exemplu, dacă produsele sau serviciile companiei tale se adresează inginerilor, limbajul folosit va trebui să fie tehnic și bogat în termeni de specialitate. Dacă mai punem la socoteală și faptul că prima impresie contează enorm, dacă website-ul tău conține erori de gramatică sau de ortografie, este foarte posibil ca vizitatorul tău virtual să părăsească pagina repede, fiind dezamăgit de neglijența cu care este prezentată compania și/sau produsele sale.

Actualizarea conținutului lingvistic al website-ului

Pandemia a generat o migrare masivă a activităților comerciale în mediul online. Companii care mizau pe prezența fizică a clienților în magazine s-au trezit peste noapte nevoite să își mute activitatea în mediul online. Această migrare atrage după sine necesitatea de a actualiza și pune la punct conținutul website-ului în cel mai mic detaliu. Dacă înainte website-ul nu era punctul forte de contact cu clientul, deoarece produsele puteau fi văzute și atinse în magazin, secondate de descrierea și suportul personalului prezent, comerțul online impune transferarea experienței de cumpărare în mediul virtual. Pentru a face cu succes acest transfer, este necesară o actualizare completă a conținutului.

Cel mai important aspect este impactul general pe care îl are conținutul la primul contact cu vizitatorul. Aici trebuie pus accentul pe corectitudinea și stilul textului, pe lângă mesajul transmis. Pentru corectură și localizare lingvistică, este recomandat să apelezi la profesioniști.

Așadar, o revizie inițială de specialitate a textelor este esențială. Syncro Translation Services oferă servicii de revizie cu experți lingviști specializați pe conținut web.

Traducerea website-ului

Într-o piață atât de dinamică în care situația actuală a dus la înflorirea tranzacțiilor online, nu te limita la piața românească. Dacă ceea ce oferă compania ta poate fi vândut și în străinătate, apelează la o agenție de traduceri specializată pentru a-ți localiza conținutul pentru piețele străine. Localizarea corectă implică o cunoaștere temeinică a limbajului și culturii specifice țării de destinație, astfel încât o simplă traducere nu ar avea aproape niciun impact din punct de vedere strategic. Începe o colaborare cu Syncro Translation Services pentru localizare și traduceri de specialitate pentru a beneficia de un conținut eficient și servicii complementare absolut necesare. Agenția Syncro Translation Services oferă pe lângă servicii de traducere și localizare, servicii de grafică, DTP și design, pentru a localiza profesionist întregul conținut al website-ului tău, atât pe cel lingvistic cât și pe cel vizual.

Interpretariatului simultan în mediul online

Orice afacere se bazează pe comunicare și relaționare eficientă. Pentru a putea comunica ușor cu partenerii tăi din străinătate, este suficientă o conexiune la internet și o pereche de căști cu microfon. În rest, poți depăși cu ușurință barierele lingvistice cu ajutorul serviciilor de interpretariat simultan online oferite de Syncro Translation Services. Un interpret cu experiență va traduce verbal simultan conversația sau, de ce nu, conferința ta online, la o calitate tehnică excepțională.

După cum vezi, tu poți să îți faci treaba foarte bine în continuare și să te extinzi în mediul online, folosind inteligent serviciile de corectură, traducere, revizie de specialitate sau interpretariat ale agenției de identitate lingvistică și vizuală Syncro Translation Services.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii