FacebookTwitterLinkedIn

Prin intermediul întrebărilor adresate în aplicația de mobil ( AppStore si Google Play), jucătorii pot câștiga puncte care sunt transformate în credite EFC recunoscute de Colegiul Farmaciștilor din România. În cele patru luni de la lansare, aplicația a strâns peste 800 de utilizatori, care au jucat aproximativ 6100 de jocuri.

OnPharma este doar unul dintre proiectele inovatoare prin care Equatorial abordează piața locală de training, alături de Equatorial Marathon, prima platformă de învățare prin joc care se adresează companiilor multinaţionale care inovează în procesul de învăţare şi dezvoltare al angajaților. Jocul are ca metaforă un maraton în jurul Ecuatorului, unde, pentru a putea avansa în cursă, participanții trebuie să îndeplinească „provocări de alergare” care de fapt sunt sarcini şi activităţi din job-ul de zi cu zi a angajaților.

În aproximativ un an și jumătate de activitate, în Equatorial Marathon au fost implementate 21 de proiecte în România și 2 în Polonia, platforma aflându-se de asemenea în procesul de promovare pe piețele din Italia și Franța. Cei peste 1500 de alergători implicați până în acest moment au generat donații de peste 5000 de euro către 6 cauze sociale prin eforturile pe care le-au depus în cadrul platformei și care au dus la consumarea a peste 2.6 milioane calorii (în joc, participanții consumă calorii care sunt ulterior transformate în alimente pentru diferite ONG-uri).

Pentru 2017, ne-am propus să consolidăm cele două direcții strategice care au dus la cifrele frumoase din 2016 și chiar să creștem cu încă 20% veniturile generate de Equatorial Marathon, prin exportul jocului pe piețele din Spania, Germania, UK și SUA.”, a declarat Dan Berteanu, Managing Partner Equatorial.

Equatorial este unul din principalii jucători pe piaţa de training din România și a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de peste 1 milion EUR, în creștere cu 37% comparativ cu rezultatul anului 2015. Cea mai mare pondere din cifra de afaceri, de 65%, este generată de proiectele de tip game-based learning, o abordare gamificată pe care Equatorial a adoptat-o în 2014, odată cu rebrandingul din Achieve Global Romania.