Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

(P) Umbrela reversibilă – esența funcționalității

Calendaristic și astronomic, toamna a început, însă o dată cu ea începe și sezonul ploios. Istoria umbrelei este extrem de lungă și plină de simbolistică, datând încă din Egiptul Antic. Istoria umbrelei a reușit să cuprindă 3.000 de ani de civilizație, expansiune și inovație. În timp ce utilizarea clasică are legatură cu ploaia, sensul cuvantului este legat de umbră. Simplu, nu?
articol umbrela

Rămânând în sfera istoriei umbrelei, apare consemnat faptul că până la mijlocul secolului al XVIII-lea, umbrelele au fost folosite doar de femei. Ele erau echivalentul purtării unei perechi de pantofi cu tocuri inalte – doar femeile le puteau folosi și erau un simbol exclusiv al feminității. Secolul al XIX-lea a fost perioada cea mai prosperă pentru inovație în materie de umbrele. Samuel Fox a inventat, în 1852, cadrul metalic pentru acestea. Un lucru care a apărut dintr-o pură creativitate a fost butonul care permite umbrelei să fie deschisă sau închisă în mod automat. Aceasta inovație s-a dovedit a fi remarcabilă și rezistentă în timp.

In 1969, Bradford Philips a introdus un mecanism modern pentru plierea umbrelei, iar în anul 1983, acesta a creat umbrela promotională cu un steag atasat pe cupola umbrelei.

Google, în urma unui studiu, a scos în evidență faptul că au fost realizate peste 120.000 de căutări pentru cuvântul umbrela, incluzând și termeni secundari și destul de rar uzitați: umbrela automată cu dispozitiv de urmărire a soarelui, umbrela pentru câine, umbrela cu model interschimbabil, umbrela misterioasă (protejează utilizatorul de precipitatii, asigură protecție împotriva razelor UV și permite activarea unei pâcle pentru răcorirea utilizatorului în zilele însorite și foarte calduroase de vară).

Orasul Songxia, din China, este considerat ca fiind capitala mondială a umbrelelor. Conform estimărilor locale, mai mult de jumătate de miliard de umbrele sau aproximativ 30% din producția chinezeasca de umbrele este realizată aici, în peste 1.000 de fabrici.

Funcționalitate și design

Deși utilitatea contează foarte mult în alegerea unei umbrele, trebuie să ținem cont și de culoarea și design-ul acestora, întrucât umbrela este un accesoriu elegant și important în construirea ținutei perfecte, spre exemplu, iar stilul clasic și culorile neutre se regăsesc cel mai frecvent printre alegerile clienților. Așadar, fie că aveți în minte brandul dvs. pe care doriți să îl promovați sau target-ul de clienți cărora vă adresați, alegerea umbrelei trebuie să aibă în vedere cateva criterii esențiale: sistemul de închidere-deschidere, forma, calota, structura și dimensiunea.

Cu umbrela de ploaie reversibilă nu se mai uda hainele, tapițeria sau covorul de la masină pentru că umbrela se strânge cu partea exterioară spre interior, astfel partea de contact va fi uscată. Un avantaj deloc neglijabil este și spatiul mic pentru uscare, comparativ cu o umbrelă tradițională. Pentru ca apa să se scurgă nu e nevoie de deschiderea totală a umbrelei, este de ajuns ca umbrela să fie doar puțin deschisă și pozitionată cu manerul în sus.

Datorită sistemului reversibil și spițelor din oțel, umbrela este foarte rezistentă la vânt puternic. În cazul extrem în care umbrela este dată peste cap din cauza vântului, aceastea nu se vor rupe, ci se vor putea alinia din nou, fară nicio defectare a sistemului.

Umbrela de ploaie reversibilă este hands-free

Chiar dacă plouă și sunteți la cumpărături, spre exemplu, pentru a vorbi la telefon este suficient să treceți mânerul în forma de C peste antebrat și veți putea folosi ambele mâini, una pentru cumpărături și alta pentru a vorbi la telefon.

Esențial de retinut în alegerea unui umbrele ca promotor de brand:

  • Este un produs ce va fi folosit de client, nu va fi uitat intr-un sertar sau aruncat
  • Cu o grafică memorabilă, produsul asigură un impact pozitiv și de lungă durată
  • Eficiența mesajului se traduce prin expunerea către un număr foarte mare de persoane

Mai multe detalii despre întreaga gamă de umbrele personalizabile : www.chillideas.ro / ideas@chillideas.ro

 Echipa Chilli Ideas este preocupată în permanență să ofere cele mai noi, utile și de impact obiecte promoționale corporate, iar pentru aceasta investește în permanență în certificări și parteneriate cu furnizori de încredere din toate colțurile lumii. Chilli Ideas oferă o viziune absolut inovatoare asupra modalității în care ar trebui să se investească în domeniul promoționalelor, iar atingerea obiectivelor, optimizarea randamentului de investiții se întâmplă în contexul responsabilității sociale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii