Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

(P) Transformarea digitală în cadrul instituțiilor guvernamentale

Încrederea cetățenilor și optimizarea serviciilor pot fi stimulate prin adoptarea unei strategii solide de transformare digitală.
DT-Assessment

Instituțiile publice există pentru a îmbunătăți viața cetățenilor

Într-o lume digitală, aflată într-un proces de schimbare accelerată, utilizarea tehnologiei potrivite este esențială pentru a îndeplini acest rol. Cel mai bun exemplu în acest sens este furnizarea de servicii accesibile pentru cetățenii care au nevoi speciale. Transformarea digitală reprezintă o provocare majoră pentru majoritatea guvernelor, iar necesitatea modernizării locurilor de muncă și serviciilor aduce cu sine oportunitatea de a asigura oricărui cetățean tehnologia potrivită, concepută pentru a favoriza accesibilitatea și incluziunea.

Majoritatea organizațiilor guvernamentale știu că încrederea cetățenilor este foarte greu de consolidat într-un peisaj aflat în continuă schimbare, însă este și mai greu de păstrat. Dorința de a construi această încredere reprezintă un aspect care stimulează transformarea digitală în cadrul organizațiilor guvernamentale. Există deja exemple încurajatoare de inovație guvernamentală digitală, cum ar fi cel din cadrul Riverside County, unde angajații folosesc analiza de date Microsoft Power BI pentru gestionarea mai eficientă și transparentă a cheltuielilor guvernamentale. Există, de fapt, șanse cu 58% mai mari ca cetățenii să aibă încredere într-o instituție publică atunci când aceasta oferă o experiență digitală foarte bună. Atunci când majoritatea oamenilor sunt obișnuiți să își îndeplinească sarcinile de zi cu zi într-un mediu digital eficient, de la online banking până la achiziții, ei se așteaptă ca experiența cu instituțiile guvernamentale să fie similară. Încrederea cetățenilor apare atunci când organizațiile guvernamentale îndeplinesc în mod direct această cerere, furnizându-le utilizatorilor experiențe digitale mai eficiente.

Pentru Microsoft, inteligența artificială este poziționată în centrul angajamentului de dezvoltare a unei tehnologii care să răspundă nevoilor variate pe care le au utilizatorii. Datorită Microsoft Cognitive Services, AI contribuie la depășirea provocărilor, în special în sectorul public, unde oamenii care dețin abilități variate trebuie să rămână informați și să facă progrese în angajamentul civic. Cetățenii solicită din ce în ce mai mult servicii digitale axate pe utilizator, iar guvernele care pot satisface această cerere cu servicii inteligente au șanse mari de a obține încrederea cetățenilor și de a crea relații benefice, de lungă durată.

Nevoia de a răspunde cererii cetățenilor este evidentă

Acest lucru este sâtrns legat de recunoașterea potențialului pe care transformărea digitală îl are și de optimizarea serviciilor pentru toți cetățenii, plasând accesibilitatea în topul priorităților. Unele orașe fac deja schimbări în favoarea cetățenilor. Cu ajutorul platformelor cloud și AI, persoanele cu dizabilități din Moscova folosesc o aplicație de mobilitate urbană, numită Moovit, pentru transportul în comun, care îi ajută să aibă mai multă independență în timpul călătoriilor. Moovit, alături de Microsoft, colaborează cu orașe din întreaga lume pentru a ajuta la crearea de soluții de transport mai accesibile. Azure Maps susține aceste soluții de tip mobility-as-a-service pentru organizațiile guvernamentale, contribuind la crearea de aplicații de transport mai accesibile.

Totuși, achiziționarea de noi tehnologii poate deveni o provocare, în special atunci când vorbim de reduceri bugetare și resurse finite. Cu alte cuvinte, instituțiile publice trebuie să facă mai mult pentru cetățeni, însă cu mai puține resurse. În loc să acționeze ca o barieră pentru transformarea digitală, nevoia de a eficientiza procesele și de a conserva resursele ar trebui văzută ca unul dintre motivele cele mai convingătoare pentru adoptarea unei abordări mai moderne, bazate pe cloud. Transformarea digitală oferă oportunitatea de a utiliza tehnologii mai eficiente – de a face mai mult, cu mai puțin. Statisticile sunt impresionante: AI și automatizarea în spațiul guvernamental pot economisi până la 96,7 milioane de ore de lucru pe an, până la o economie potențială de 3,3 miliarde de dolari. Prin adoptarea cloud computing-ului și analizelor de date, guvernele pot crește veniturile totale cu 1 până la 3%. Iar toate avantajele transformării digitale includ capacitatea de a maximiza accesibilitatea ofertelor guvernamentale.

Crearea unei strategii solide care are la bază transformarea digitală este o modalitate prin care guvernele pot inova pentru a satisface cerințele specifice industriei lor. Aceste strategii vizează abordarea principalelor provocări cu care se întâlnesc guvernele, cum ar fi implicarea și conectarea cu toți cetățenii, modernizarea locurilor de muncă și îmbunătățirea serviciilor. Abordarea acestor situații esențiale, duc la consolidarea unei organizații mai mature din punct de vedere digital, care este în măsură să ofere servicii mai bune, mai moderne, care poate să sporească productivitatea și să mențină implicați cetățenii.

Pentru a înțelege mai bine modul în care transformarea digitală poate ajuta organizațiile să evolueze, puteți accesa evaluarea digitală concepută de Microsoft pentru guverne.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii