Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Uncategorized |
|

(P) Televiziunea de la metrou, Blitz TV, sărbătorește 2 ani de activitate în media prin organizarea unui lanț de evenimente adresate tinerilor

Plecând de la ideea că tinerii au nevoie de îndrumare profesională și de un traseu care să îi ghideze prin diverse domenii profesionale, la 2 ani de la lansare, Blitz TV, a organizat ‘TRASEUL DE ORIENTARE PROFESIONALĂ DE LA METROU’.
bliz

Metroul este principalul mijloc de transport, utilizat de 40% din totalul populației capitalei, călători ce aparțin segmentului ABC1, ‘light TV viewers’, cu vârste între 18 și 44 de ani(70,3%, conform studiului Daedalus Millward Brown). Utilizatorii acestui mijloc de transport, privitori ai ecranelor digitale Blitz TV, ecrane ce sunt amplasate in cele 43 de stații de așteptare, se identifică cu generația care încearcă să facă diferența dintre calitate și kitsch, adevăr și fals, ficțiune și realitate, frumos și urât, neimportant și important. Astfel, revoluția mediatică, Blitz TV, vine în ajutorul lor și le sprijină manifestul prin conceperea unui întreg traseu profesional pentru a se descoperi!

Sub sloganul Atenție! Urmează stația ‘Orientare profesională’ cu peronul pe cariera tinerilor, evenimentele marca Blitz au fost concepute sub forma unor trasee cu scopul de a explora patru industrii diferite – rebranduind cele patru linii de la metrou, respectiv M1(linia galbenă), M2(linia albastră), M3(linia roșie) și M4(linia verde).

Primul traseu a aparținut domeniului publicitar și a fost ilustrat de linia galbenă – magistrala M1. Denumită ‘Călătoria construirii unui Brand Premium’, aceasta a cuprins 5 opriri și a reușit să impacteze peste 160 de tineri, cu vârste între 18 și 27 ani. Plusul evenimentului a fost prezența persoanelor peste 27 de ani ce doreau să exploreze alte domenii profesionale, o prezență la fel de însetată de informație ca cei aflați la început de carieră.

– prima oprire(luni, 13 iulie, orele 18:30): PR – ghid: ALINA SILAGHI(Backyard Weekend | Basswise Crew | Color). PR-ul de la Color, Alina a fost primul ‘ghid’ al călătoriei construirii unui brand premium și alături de ea, s-a descoperit universul fascinant al promovării de evenimente. Înarmată cu bagheta magică-piaristică și mereu cu soluții excelente la orice situație neprevazută, Alina a organizat timp de 2 ani cele mai importante evenimente pentru branduri precum: The Fresh, COLOR și Backyard Weekend. Dezvăluirile acesteia în materie de PR, au pus accent pe ‘legarea’ a cât mai multor ‘parteneriate strategice’, sugerând să se creeze un ‘câmp lexical’ al evenimentului utilizând filtre ce ajută la atingerea audienței dorite. Încheierea a fost una funny și s-a concluzionat că ‘PR= publicitate for free’.

– a doua oprire(marți, 14 iulie, orele 18:30): CREAȚIA – ghid: ROBERT OBERT(HaHaHa Production | Balkanik | Nomad). Ilustrator, designer și autor de bandă desenată, cu experiență de peste 10 ani în domeniile sale de activitate, Robert este actualmente responsabil de vizualul HaHaHa Production. Acesta a lucrat pe mai multe branduri premium, dintre care amintim: Totti Café, Balkanink Festival(ediția 2014), Steampunker, Julius Meinl și alte proiecte de tip storyboarding și event posters.

Intro-ul a cuprins câteva momente de haha în urma cărora cei prezenți au înțeles că relația client-grafician poate fi întreținută fără prea mare bătaie de cap. Din prisma anilor săi buni de experiență, călătoria unui ilustrator/designer(a unui tânăr ce vrea să profeseze în acest domeniu) trebuie purtată cu el însuși, trebuie să exploreze și să descopere cât mai mult și multe, pentru că în urma acestor experiențe se poate ilustra orice brief, construind un vizual premium.

Seara s-a finalizat cu proiecția filmului românesc ‘Aferim!’ de Radu Jude, ce a avut loc la Grădina Floreasca.

– a treia oprire(miercuri, 15 iulie, orele 18:30): DIGITAL MARKETING – ghid: ANDREI LĂSCUȚ(Grolsch | Profesor Școala IAA- modulul digital). În cea de-a treia zi, Andrei a venit pregătit cu diverse studii de caz. Participanții au fost plăcut impresionați de descoperirea viitorului lumii digitale prezentate de Andrei ce a ilustrat câteva campanii internaționale ce omoară paradigma comunicării. Cu toții au fost încântați de aflarea noii ere digitale ce învie nevoia de redescoperire a omenirii.

Andrei și-a finalizat discursul prin punerea în evidență a factorului ce diferențiază, astăzi, brandurile și, anume, efectul ‘post sale’- singurul ce oferă experiență memorabilă consumatorului.

– a patra oprire(joi, 16 iulie, orele 18:00): ORGANIZAREA EVENIMENTELOR – ghid: DANIEL DRĂGHICI(Backyard weekend | Scala | Color). Fondatorul ‘Color’ și ‘The Fresh’, Daniel a desființat clasica sintagmă, des întâlnită în paginile cărților de business care parcă zbiară cu aceeași frecvență, spunând ‘prieteneii și familia NU trebuie integrați în propria afacere!’. Ghidul din ziua a patra, a povestit că fără ajutorul celor din jur, fie financiar, fie prin sfaturi, experiență sau orice altfel de input, drumul către succes nu este atât de satisfăcător, să nu mai spunem de împlinit precum a fost și încă este al lui.

– a cincea oprire(vineri, 17 iulie, orele 18:30): DEZBATEREA. Destinația călătoriei a avut în prim plan dezbaterea experților despre conceptul ‘BRAND PREMIUM’. Pe lângă cei 3 ghizi, Robert Obert, Andrei Lăscuț și Daniel Drăghici, participanții au beneficiat și de prezența și tehnicile celor doi invitați speciali: Șerban Alexandrescu(Directorul de Creație de la Headvertising) și Claudiu Obreja(fondatorul NERV).

Dezbaterea a fost moderată de reprezentantul Blitz TV, Cristina Iorganda, care a reluat anumite concepte furnizate de-a lungul săptămânii de către ghizi. Întrebările adresate de moderator și public i-au ajutat pe tinerii prezenți să-și formeze o părere despre ce înseamnă până la urmă un brand fie el de masă, premium sau luxury și totodată să afle dacă drumul lor profesional are ca destinație domeniul publicitar.

Spre finalul dezbaterii, ghizii au concluzionat că totuși este necesar să cunoști A B C-ul domeniului în care profesezi pentru că fără o temelie bine zidită, ‘imperiul’ cu greu construit poate fi dărâmat dintr-o singură suflare.

Seara s-a încheiat cu acorduri de jazz, samba și bossa-nova la firul ierbii, Grădina Floreasca.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii