
Paradigma managementului strategic reflectă viziunea pe care competiţia Romanian PR Award încercă s-o promoveze de peste un deceniu. Este o perspectivă care înglobează idealurile celor care au marcat istoria relaţiilor publice şi ale celor mai iscusiţi dintre practicienii de azi.
Decision-Board, pe scurt D-board, gadgetul origami al celei de-a XII-a ediţii a Romanian PR Award, creat cu ingeniozitate de colegii de la Vitrina Advertising, încearcă într-un mod ludic să ofere răspunsuri non-uzuale la întrebări cât se poate de presante. D-board este un obiect, dar şi un instrument. Un joc inofensiv, dar şi o modalitate altfel de a lua decizii.
„Competiţia din acest an se anunţă mai diversă şi mai puternică, reuşind să adune sub aceeaşi umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor din ţară şi străinătate, parteneri prestigioşi şi zeci de concurenţi care dau comunicării însemnătatea cuvenită.”, a declarat Dana Oancea, membru în board-ul Forum for International Communications.
Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 10 ţări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Porsche AG, Vodafone, Raiffeisen, Coca-Cola Hellenic etc., executivi ai agenţiilor locale de PR , precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil.
Înscrierile la cea de-a XII-a ediţie se fac până marţi, 30 septembrie 2014. Aplicaţiile depuse după această dată, dar cel târziu până vineri, 10 octombrie 2014, implică o creştere cu 10% a taxei de participare.
Gala Romanian PR Award se va desfăşura în seara zilei de 27 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.
Detalii despre competiţie pe www.praward.ro.