Cautare




, Staff

Gastronomie |
|

(P) Produs inovator de la Jerry’s Pizza: sosul creat special pentru ultima felie

Lumea avea nevoie de o schimbare, iar Jerry’s Pizza şi-a asumat responsabilitatea şi a făcut imposibilul posibil.
DSC_6173

E anotimpul schimbării la Jerry’s Pizza, care îşi surprinde clienţii cu campanii din ce în ce mai creative. Zilele trecute, lanţul de restaurante a revoluţionat industria de delivery, lansând un produs inovator: sosul pentru ultima felie. Imaginea campaniei de promovarea a acestui produs este chiar Jerry Dauteuil, General Manager Jerry’s Pizza.

Când pizza e foarte bună, aşa cum e la Jerry’s Pizza, ultima felie e motiv de bătălie. Tocmai de aceea întreaga comunicare a brandului din acest an se concentrează în jurul ultimei felii de pizza, acest trofeu pe care îl obţii dacă ştii să fii viclean.

Produsele şi serviciile bune sunt cele care vin ca urmare a unei nevoi reale, a unei dorinţe. Aşa e şi sosul pentru ultima felie! E gândit special pentru situații de urgență. Pentru acel moment în care te bucuri că ai pus mâna pe ultima felie de pizza, dar îți dai seama că nu mai ai sos pentru ea. Din acest moment, temerile s-au sfârșit! De acum te poţi bucura de ultima felie de pizza la fel ca de prima: cu sos de la început până la sfârşit.

Inovaţia a fost mereu prezenză în cadrul Jerry’s Pizza. Amintiţi-vă de pizza cu sarmale! Sau de Stripwich – incredibila asociere dintre un calzone și un sandwich. Aşa se explică de ce acum au scos pe piaţă un produs destinat unei singure felii de pizza. Practic, mezina familiei, care moşteneşte ce e mai bun, care primeşte atenţia tuturor şi primeşte toată moştenirea. Dar ce felie importantă, ce bucată de bucurie și ce gură de Rai!

Poţi să-i spui şi sosul finalurilor fericite, sosul pe care e bine să-l ai acolo, sosul de urgenţă, sosul de ce bună e felia asta. Spune-i cum vrei, dar bucură-te de el! Iar pentru că e vorba de un produs pentru situaţii de urgenţă, sosul pentru ultima felie este livrat într-un ambalaj special.

Sosul pentru ultima felie va fi livrat gratuit la orice comandă de pizza, în luna iulie, în limita stocului disponibil.

Prezent pe piaţa românească de peste 22 de ani şi cu mai mult de 20 de milioane de pizze livrate, Jerry’s Pizza se remarcă prin gustul inconfundabil al produselor. În prezent, lanţul deţine 18 magazine, dintre care 13 cu sit down, iar zona de livrare acoperă integral oraşele Bucureşti, Ploieşti, Constanţa, Braşov şi Piteşti şi, parţial, zonele limitrofe ale acestora. De asemenea, Jerry’s Pizza are în planul de dezvoltare din acest an extinderea flotei de livrare, dar şi a reţelei de magazine prin deschiderea a încă trei locaţii sub noul branding.

Jerry’s Pizza. Se ştie dintr-o felie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii