Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

(P) Premiile FIBRA dau startul înscrierilor în competiția care recunoaște curajul în creativitatea românească

Pentru mai mult de doi ani, industriei de advertising și comunicare din România i-a lipsit recunoașterea locală. Nu și cea internațională. Agențiile au adus acasă metale prețioase în formele cele mai râvnite, de la Lei, la Tobe sau Clio-uri. Dar, la nivel local, pauza publicitară nu e deloc mai sclipitoare.
FIBRA

Pentru a susține curajul în creativitate la nivel local au luat naștere Premiile FIBRA, festivalul de creativitate organizat de IQads și sustinut de IAAUAPR și ADC*RO și de Ministerul Culturii. Evenimentul se va desfășura între 3 și 6 mai la Biblioteca Natională, care va deveni, timp de 4 zile, hub-ul creativității românești, cu sesiuni de conferințe, workshop-uri, talk-uri despre creativitate, expoziții și gala de premiere.

Creativitatea este esența comunicării, iar curajul este fibra creativității. Premiem acest curaj în cadrul Premiilor FIBRA. De aceea, el se regăsește și în formatul festivalului: de la juriu și criteriile de jurizare, la premii și o taxă de înscriere accesibilă.

Și, pentru a asigura imparțialitatea acestui demers, festivalul va beneficia de un juriu internațional, provenit din agenții puternice, juriu ce îl are în frunte pe Kevin Brady (Executive Creative Director la Droga5) recrutat” în urma celui mai neconvențional DM pentru alegerea unui președinte – campania DROGAvsBOGUSKY.

 

Start Înscrieri

Începând de astăzi agențiile și freelancerii din România și din Republica Moldova își pot înscrie lucrările în competiția FIBRA, unde curajul în creativitate este recunoscut, încurajat și premiat. Data limită până la care se pot înscrie lucrări este 10 aprilie.
Detalii despre modalitatea de înscriere sunt disponibile aici.

 

Categoriile

Pentru a reprezenta nevoile industriei, festivalul va acoperi toate domeniile comunicării, competiția fiind structurată pe 14 categorii42 secțiuni și 9 premii speciale și va include o secțiune dedicată tinerilor creativi, sub 30 ani – Young FIBRA.

Categoriile competiției sunt următoarele:
Video, Radio, Print, Craft, Digital, Integrated, Media, Outdoor, Non-profit, PR, Promo & Activation, Product Design, Direct Marketing, Events. Mai multe informații despre categorii și secțiuni sunt disponibile aici.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii