Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

(P) Nemo Express: Activitatea din online, o condiție sine qua non pentru curieratul modern

Comenzile online au apărut ca o consecință firească a eficientizării activității de curierat prin intermediul internetului. Interdependența creată între cele două medii - activitatea profesională de bază și mediul virtual – reprezintă la ora actuală o condiție obligatorie pentru orice operator modern de profil.
fb 07 martie

Cei de la Nemo Express au fost conștienți în permanență că implicarea IT-ului într-o activitate care are la bază transportul de mărfuri poate genera o multitudine de noi aplicații care să susțină dezvoltarea continuă a fluxului operațional de livrare și a activităților din backoffice.

La început au fost COMENZILE ONLINE. Pentru eficientizarea procesului de înregistrare a comenzilor, Nemo Express a dezvoltat aplicații prin intermediul cărora clienții puteau ocoli operațiunile clasice de comandă, cele de tip Call Center, care deseori erau de durată relativ mare, prin comenzi online, mult mai ușor de accesat. Prin acest nou mod de contact a rezultat un număr mai mare de comenzi înregistrate în comparație cu solicitările realizate în același interval de timp prin metoda clasică. Mai mult decât atât, procesul de gestionare a comenzilor a fost mult mai ușor de administrat, noua procedură asigurând și o dimensionare corectă a curselor interurbane. La Nemo Express, comenzile online se pot lansa direct de pe site-ul principal www.nemoexpress.ro, din secțiunea „COMANDĂ”. Atentie! Comenzile online nu trebuie să depășească 1000 kg / comandă.

Noul serviciu myAWB

 

Noul serviciu „myAWB” pus la dispoziția clienților de către Nemo Express mărește acuratețea informațiilor și asigură o transmitere corectă a tuturor datelor destinatarilor, comenzile lansate online ușurând, în același timp, procesul de rutare a expedierilor. Existența informațiilor privind volumul livrărilor, înainte ca acestea să ajungă la sediul Nemo Express, oferă „Departamentului de Logistică” posibilitatea de a dimensiona corect capacitatea de transport a curselor interurbane, astfel încât expedierile să fie optim repartizate pe mașini, în condiții de deplină siguranță și integritate.

 

Principalele avantaje ale serviciului „myAWB”

–       Generare AWB destinatar cu destinatar prin introducere manuală;

–       Generare AWB-uri (max. 500 destinatari) prin import de fisiere;*

–       Generare AWB-uri prin API;*

–       Editare AWB prin generarea unui AWB nou: permite modificarea integrală a datelor destinatarului și ale expeditorului;

–       Ștergere AWB după finalizarea procesului de livrare;

–       Salvare în agenda a destinatarilor proaspăt introduși; clientul are posibilitatea de a edita și de a șterge personal date din agendă;

–       Import al destinatarilor în agendă;*

–       Export agenda destinatari existenți în contul general al clientului;*

–       Tipărire și etichetare expedieri (piesă cu piesă) de către expeditor prin printare direct din aplicația online de client;

–       Adăugare, modificare, anulare sumă și tip ramburs după generare AWB numai la cererea clientului expeditor, în timp real;

–       Schimbare platitor transport numai la cererea clientului expeditor, în timp real;

–       Tipărire a Borderoului de Preluare (se printează obligatoriu în 2 exemplare, se semnează și se ștampilează de către client;

–       Monitorizare status expediție în timp real;

–       Confirmare de primire în format jpeg.

*Se realizează de către reprezentanții Departamentului „Asistență Online” Nemo Express);

 

NEMO EXPRESS a fost înființată în anul 2002 ca o consecință a contextului economic, fiind o rezultantă a necesităților existente pe piața logistică și de curierat din acea perioadă. Bazele noii entități au fost puse de specialiști în domeniu, profesioniști cu mare experiență în industria de profil. Start-up-ul de succes a fost o confirmare firească a abordării corecte a bazelor afacerii, care a beneficiat din start de o logistică foarte bine pusă la punct și de o gestionare realistă și pragmatică a unei infrastructuri complete. În foarte scurt timp, Nemo Express a dezvoltat o rețea națională cu o acoperire de 100% pentru întreg teritoriul României și o flotă pe care a modernizat-o fără încetare, de la înființare și până în prezent.    Livrarea expedierilor se face în sistemul ”door to door”, într-un interval de 24 de ore pe tot parcursul țării, prin intermediul rețelei de curieri – personal angajat și pregătit pentru a putea răspunde tuturor solicitărilor, angajați pregătiți să facă față celor mai exigente cerințe ale clienților noștri. Confidențialitatea serviciilor Nemo Express este garantată.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii